Wednesday, May 19, 2010

Jawapan Kuiz Hari Guru

Terharu. Ada juga yang nak menjawab soalan kuiz di blog ku ini.. Tahniah kepada LIMARATUS orang yang telah mencuba.. hehehe.. percubaan anda dihargai..



JAWAPANNYERRRR.......


ye.. yang dalam bulatan itulah aku.. gambar masa graduation day.. semangat kannnn awal2 dah pakai uniform sekolah.. nasib baik ada lagi 2 orang kawan aku yang juga bersemangat waja sepertiku..

Yang pakai gaun seksi bukan aku ye... itu adalah kawan ku.. amoi.. ntah apa ntah nama dia.. lupo dah den.. Dan, yang kepala senget tu pun.. bukan aku.. Pesanan untuk Ad: gambar sekolah takleh senget2 kepala uols..! hehe..



Cuba perati bebetul... orang lain suma duk ala2 samseng... kan... kalo silap2 tengok.. bleh nampak tettttttttttttttttttttttttt!!!!! Suma seksi.. ish ish ish.. tak senonoh kawan2 aku ni kan.. hahaha.. Tapi.. cetengok aku, lain dari diorang kan... duk bersimpuh uols... sopan gitu.. suci jer nampaknyer kan.. seperti gadis ayu duduk bersimpuh ayewww... eekekeke.. Tidak syak lagi.. aku rasa inilah salah satu petanda.. sehingga kini.. aku masih solo lagi.. hahahahahahahahahaha...




Salam kasih.


4 comments:

mamai said...

adib naper dulu slim ajer

aloy_paradoks said...

yeay!!!!!!!!!!!!!!

A.K.U.D.O said...

bersimpuh selalu ye dib..

edzlin007 said...

oohh...hehe dlm gambar ni akak mcm gelap sikit, tak terfikir nak teka itu.