Monday, January 10, 2011

Ayat-Ayat Chenta DK


I've been seeing DK daily.. bukan untuk jalan2 kat park ke atau nak pergi tengok wayang atau duk kuis2 fries kat mangkuk cili sos atau kacau2 kopi kat Mekdi sampai pening.. itu semua adalah tak sempat nak dibuat..! Adeih...!! Banyak benda yang nak kena buat.. pergi sana.. pergi sini.. beli itu.. beli ini.. tempah itu.. booking ini... Aku yang sememangnya sudah ada hypertensen kadang2 menjadi tensen bila terkejar sana sini..

Sebelum ni orang kata, bila makin dekat nak nikah, makin banyak dugaan.. Memula aku ingat diorang tipu.. sebab bagi aku.. makin dekat nak nikah mesti la lagi eksaited terloncat2.. tersengeh2 sorang2 kan... tapi ternyata ramalan ku palsu belaka.. Aku kengkadang kesian dengan DK.. bila datang angin emosi sebab stress aku.. mulalah aku tarik muka asam kelubi..

DK kadang2 agak bermasalah dalam membuat ayat.. macam dalam entry yang ini.. masa sedang ingin berchenta dulu... hehe... Semalam.. aku adalah sedikit nak pengsan dengar ayat2 chenta dia..


DK : Miss u laa.. dua hari tak jumpa..

Aku : Miss u too.. ye lah.. we're bz with our things kan..

DK: Tapi rasa kalau tak jumpa tak boleh la.. tak best

Aku: Ye ke..? hehe.. (lompat2 dalam hati)

DK: Ha ah.. rasa hari tu HAMPAR je..

Aku: Huh?? Hampar?

DK: Ha ah.. dull.. hampar..

Aku: Wakakakaka... its HAMBAR la... not HAMPAR.. hampar tu macam bentang tikar camtu.. ish!!

DK: (gelak muka merah)


Percubaan ayat2 chenta adalah gagal sekali lagi...! Nice try dear.. huhu..




Salam kasih.



5 comments:

Mimi Jazman said...

so sweet la.. hehehe..

Lyn Yusoff said...

Kak Mimi,
rindunya kat akak..
lama dah tak blogging kan..
btw dah dpt wedding invitation tuh..
insyaAllah klu takde aral melintang, lyn dtg k..
anyway, congrats :)

h4ni3 said...

hehehe
kena ambik balik BM paper july! ;)

btw, DK ni org mana kak?

akak, rinduuuu banget
tak puas tadi jumpa sekejap sgt
huhu~

Hazey said...

Babe at least ada gak ayat2 cinta dari tak de lansung lagi HEMPEH!....

Hampar pun hampar la... janji CHENTA!

edzlin007 said...

stress sbb persiapan kahwin ke? take care kak. saya doakan segalanya berjalan lancar