Friday, February 19, 2010

Met Ulta*

Pening ni duk baca journal. Aku lupa segala sebenarnya.. Hinggakan aku terlupa tarikh. Bila dah terlupa tarikh.. jadi.. cemana la nak ingat hari ni kan.. Ish.. tak bleh jadik.. tak bleh jadik...!!

Nasib baik ada Fesbuk.. ada reminder kat tepi yang mengingatkan aku tentang tarikh ni...

Untuk si dia ini...



Happy birthday uols!! Mek rasa ini adalah kek yang paling sesuwaizzz untuk besday uols kali ini.. dengan ucapan..


ASYIK2 POTONG KEK SETINGKAT JER...
BILA LAGI NAK POTONG KEK BERTINGKAT-TINGKAT????


Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, terpelihara pekerti dan dirahmati Allah selalu, insyaAllah. I love you very strong, baby!!!! Muahsss!! ;-)


MET ULTA UOLS!!!!



Salam kasih.

*met ulta bermaksud Selamat UlangTahun ya teman-teman...

8 comments:

A.K.U.D.O said...

aku pun nak kek bertingkat2 juga..

edzlin007 said...

Met Ulta bahasa apa kak?

apapun, happy birthday juga, moga panjang umur murah rezeki :)

adibah said...

A.K.U.D.O

esok kan? :-)



edzlin,

bahasa Indonesia.. singkatan untuk Selamat Ulang Tahun :-)

linn said...

haloooooo....aku dah potong aritu ok. tolong kazen aku potong belen kek kawin dia ngehngeh.

apa pun makasih ya neng atas entry inniewww :D.

Miss Marquis said...

nak strawberry dia semua...

adibah said...

lin,
sesama kasih noks...! :-)


missMarquis,
tu strawberry yek? aku ingatkan bunga ros.. eh.. ke itu bunga ros?? *kompius

mamai said...

mintak sikit kek....bawa masa 27 nanti

adibah said...

mamai,
ko jual apa masa pasar malam MIMPI nanti?