Monday, February 15, 2010

Selamat Ulangtahun

Life has been extremely busy.. but that won't stop me writing this short and sweet entry..


Untuk dia yang tidak pernah gagal men'cair'kan aku
Untuk dia yang ada waktu aku sedih
Untuk dia yang ada waktu aku gembira
Untuk dia yang buatkan aku hilang kata-kata kalau bertentang mata (.. ini adalah betul!)
Untuk dia yang menyegarkan mata yang layu
Untuk dia yang buatkan aku menonton cenel TV yang akan aku tonton HANYA kalau ada dia
Untuk dia yang memberi motivasi
Untuk dia yang memujuk hati yang rajuk
Untuk dia yang melayan rasa rindu
Untuk dia yang mengubat hati sunyi
Walau semuanya hanya dengan lagu..



Selamat Ulangtahun...
Semoga kau temui bahagia
Semoga kau temui barakahNya
Semoga kau sentiasa dirahmatiNya
Semoga kau temui cinta
Semoga kau temui suri
InsyaAllah..




SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG untuk SHAHRUL ANUAR ZAIN.. ;-)




Okay.. okay.. back to work!!



Salam kasih.

12 comments:

edzlin007 said...

Fulamak....

hmm, anuar zain tetap tak npk mcm 40 pun...handsome!

The first forty years of life give us the text: the next thirty supply the commentary.
- Arthur Schopenhauer

Lyn Yusoff said...

kak,
even dah 40thn pun.. he looks so young. handsome ok...

hehehe gigih akak wat entry anuar zain. giler fanatik..
but i like him so much....

Ena Mazly said...

rindu nak gi tgk show abang nuar...huhuhuhuhuhu...

dulu,kini dan selamanya, Abg Nuar tetap jadi kesayangan kita kan kak.....

deus X machina said...

apa lagi
sebelum umur die 50 g ngorat cepat2
erk888

Ah Fatt said...

gila ah
mendalam cinta mu

mamai said...

ciss dah 40 ker muda lagi aku

Ana Ali said...

hhaha sempat lagi tuh..sorry lama tak singgah i am swamped with work.. good luck for your papers later ya..

A.K.U.D.O said...

cayalah kau ...hanya diri yang tahu kan...

Anonymous said...

yeyy...

dia sudah mulai jd lelaki..40 kan??


mr.mussel

Hazey said...

Goges betul Nuar ni.... bila la dia nak kawin?

sahabat kecil said...

Abg Nuar!!! hehehe, dulu penah tgk die nyanyi life, start on dat day i like him soooo much..hehehe..die mmg best lah kan....:)

adibah said...

Owh.. memang dia ini menjadi pujaan hati... bak kata arwah mak aku dulu.. "such a well-mannered boy.."