Sunday, May 30, 2010

The Grand Finale


The Grand Finale is just around the corner.. no.. its not American Idol, America Got Talent, British Got Talent or even Mentor.. its just that my journey in IIUM has come to the end. InsyaAllah, the final final exam for me.. Ada kawan2 yang ajak untuk sambung ke peringkat seterusnya.. tapi.. hati dah kata ... "sudah penat belajar".. belum terbuka lagi untuk sambung ke peringkat seterusnya..

Tapi.. Allah yang Maha Mengetahui.. Ketentuan itu adalah dariNya..

InsyaAllah.. satu paper on the 13th of June, dan lagi satu on the 19th.. Untuk Biz. Econ. masih belum tentu tarikh lagi.. sebab segalanya dilakukan sendiri. Independent Study. Terasa macam band indie pulak... sebab segalanya sendiri.. cuma ada 'mentor' untuk mengawasi; dan memberi dan memeriksa assignments.

Ini adalah peluang terakhir untuk dapat good grade.. Mudah2an diberi kekuatan untuk ulangkaji. Dipermudahkan menjawab soalan2.. diterangkan hati.. diberi ilham untuk menjawab soalan, insyaAllah.

Lepas final exam.. aku mau kahwin! Serius! Kahwin dengan siapa? Wallahualam. Dengan siapa saja yang berjaya mencuri hati... yang berjaya masuk meminang.. dengan jodoh aku yang ditentukan Allah.. InsyaAllah.. :)



Salam kasih.

7 comments:

afiq said...

good luck in everything that you do. :D :D :D.

adibah said...

tengkiu bebeh...

nak tempah baju kawen kat afiq, bleh? ;)

zino said...

semuga berjaya dengan cemerlang....

Edzlin said...

Amin... All the best akak adibah!!! saya doakan yg terbaik buat akak.

addyaholix said...

kakdib, doa addy selalu buat akak ;D

adibah said...

zino,
insyaAllah.. mudah2an.. thanks :)


edzlin,
thank you, dear.. insyaAllah


addy,
Amin... wahhh.. lama betul tak nampak addy dalam blog.. thanks addy.. :)

Ad said...

moga dipercepatkan jodohmu dan berjaya dunia akhirat