Wednesday, June 11, 2008

Sepi II

Sebenarnya cuba cari lirik lagu Sepi nyanyian Yuni Shara, salah satu OST untuk filem Sepi, tapi tak jumpa. Akhirnya, terjumpa satu lagu dari The Lima, juga salah satu OST untuk filem Sepi. Bila dengar lagu tu, dapat teka dah siapa penciptanya. Love that song.. "Kau Ada Dia".



Sepi..


Kau ada Dia

Sudah lama ku memendam rasa
Cinta di dalam dada
Namun tidak pernah bersuara
Kerana takut kecewa

Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hatimu ada yang punya

Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya
Aku sedar kau ada dia

Mungkin juga semuanya salah ku
Terlalu mengharapkan cinta
Tapi sepi yang merasuk kalbu
Membawa angan melayang

Di dalam mimpi kita berdua
Mesra di lamun cinta
Oh tetapi kenyataannya
Aku sedar kau ada dia.


Lirik & lagu : Edry KRU



Take care everyone. Enjoy the song.


2 comments:

Ajami Hashim said...

sepi ~ yuni shara
sepi hati terjadi lagi mungkin sampai mati aku sepi biar senyum hadir di hariku namun ini hanya ada di bibir di bibir saja aku ini yang bisa mengerti walaupun yang lain mau mengerti namun berat beban di hidupku biarkan saja biar saja hanya ku yang tahu sejarah cinta dan hidupku penuh duri dan banyak ranjau butuh kesabaran yang penuh untuk tetap kuberdiri oh! ada saatnya kubicara bila hatiku t'lah bulat sepanjang kubisa atasi semua aku tetap diam oh! sejarah cinta dan hidupku penuh duri dan banyak ranjau butuh kesabaran yang penuh untuk tetap kuberdiri oh! ada saatnya kubicara bila hatiku t'lah bulat sepanjang kubisa atasi semua aku tetap diam..
lagu/lirik: melly goeslow

..enjoy! ;-)

adibah said...

ajami,

Selamat datang.. Thank you.. thank you so much! love that song.