Wednesday, January 13, 2010

My Facebook

Sambil memandu, aku dengar lagu ni di radio.. mmm.. menarik! Banyak dah dengar cerita tentang facebook... kes 'jejak kasih' dengan bekas kekasih pun aku pernah dengar ceritanya.. dan aku rasa lagu ni.. sesuai banget dengan situasti itu.. Selamat mendengar.. Enjoy!





My Facebook - GIGI

Berawal dari facebook baruku
Kau datang dengan cara tiba-tiba
Bekas kekasih yang lama hilang
Satu dari kekasih yang terbaik

Mungkin waktu yang ku persalahkan
Mungkin saja keadaan yang salah
Terfikir hati untuk mendua
Tapi nurani tak bisa mendua

Ku hanya bisa
Membagi kisah-kisah lama
Ku hanya bisa
Membagi cerita nostalgia

Cuma itu yang ku berikan
Cuma itu yang ku bisa persembahkan
Kerana aku ada yang punya
Tapi separuh hati ini untukmu

Ku bisa saja putuskan dia
Ku bisa menutup semua cintaku
Tapi apakah kau pun setuju
Menyakiti seorang manusia

Ku hanya bisa
Membagi kisah-kisah lama

Berawal dari facebook baruku
Kau datang dengan cara tiba-tiba hmmm...




Salam kasih.


8 comments:

mamai said...

aku tak mau cari yang lama aku nak yang baru ajer

adiwarnatasya said...

Owahhh layan...:0
Baru rini jue dgr lagu nie Kanda...

Cik Cookie said...

xnah dgr lagi nih.

edzlin007 said...

wow, tak tau pun ada lagu ni. best jg

adibah said...

mamai,
hahaha.. yang baru, yang sedia ada, kan? :-)


natasya,
hehehe.. best lagu ni.. kadang2 keluar kat HotFM

adibah said...

cikCookie,
best..! :-)


edzlin,
ye.. memang best! :-)

Tihara said...

hye kawan

adibah said...

hye tihara.. welcome..