Sunday, October 14, 2007

Aidilfitri II

Dah puas beraya seharian, duduk pula 'beraya' di Starbuck, Jusco Cheras Selatan. Waiters and waitress tu pun pelik tengok kitorang ni.. agaknya dalam hati depa duk kata "ish.. tak raya ke diorang nih??" Hehe...


Hujan yang sangat lebat..



I'm good, tq! ;-)



While waiting for our coffee..







Sessi meng'update' latest info.. Jarang berjumpa kan...



My cousin, Nad. She was in Surabaya, Indonesia doing her (Sekolah Menengah Dasar) SMD & (Sekolah Menengah Atas) SMA in one of the Maahad for the past 6 years. Kalo dengarin dia ngobrol di telefon bersama temannya, seperti nonton sinetron di Astro Aruna secara langsung!

4 comments:

tinn tinn said...

K.Mimi,

slamat hari raya...
maaf zahir batin...

nanti kalo sempat kita dtg umah ek.. (walaupun tidak dijemput.. ehehhe...)

Ad said...

wah..girl talks.....

kak dib..selama hari raya..maap zahir batin...

x buat open house ker?

nad said...

ayo kak mi... orang kat indramayu ler,,

indramayu ngan surabaya dari hujung ke hujung pulau jawe tu,,hehehe...

Sept11 said...

tinn tinn - selamat hari raya.. sila datang.. pintu lif sentiasa terbuka! huhuhuhu

ad - aiyoo.. tua sangat ler aku ko panggil kak.. hhuhuhu.. slamat hari raya.. maap zahir batin. buat open hse kat A&W je bleh? hehe

nad - ya ka nad? hahaha.. kira okay la.. nad, nanti buat entry pasal skolah loh ittew.. nnt kita pi mandi2 cherating lagi occay!