Saturday, April 24, 2010

MALATOPPPSS!


Ini adalah kali ke 5 aku miss persembahan AnuarZain untuk Minggu Setiausaha.. Ada jer yang menghalang.. dari segi kesihatan mahupun kerana kerja. Tahun ni.. tak boleh cuti.. sebabnya kena ke Training Center di Bangi.. *sedey..

Aku belek suratkhabar 22April lalu, ada artikel tentang persembahan AnuarZain di JW Marriot. Adoi.. cemburunya..

Aku cari antara lagu2 yang didendangkan.. owh.. bestnya!! Ada juga lagu baru bertajuk "Terindah".. owh.. can't wait!!! Mesti best..!


Kemudian aku baca lagi..



Wah....!!! Hatiku berbunga-bunga!! Seperti bulan jatuh ke riba!! Seperti mendapat bonus 12 bulan (nan ado)!!! Memula tu senyum. Lepas tu tersengeh-sengeh. Lepas tu ketawa sorang-sorang. Nasib baik takda sesapa yang call Hospital Bahagia. Adeihh... Owh.. can't wait..!! can't wait!!

Kalo bebola kristal ku tepat.. dari pengalaman yang sudah-sudah (ecewahh)... I'm sure its gonna be something very the MALATOPPPSS one...!! The best collaboration. Definitely. Trust me! :-)





Yeayyyy!!!
pic from google image


Untuk artikel penuh, sila layari http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0422&pub=Utusan_Malaysia&sec=Hiburan&pg=hi_01.htm.



Salam kasih.

4 comments:

Anonymous said...

tudiaaaaaaaaaa..semangat yg hilang teruihhh jumpaa naaa..

awat dlm link tu writer kutuq2 anuar??

kalau lagu dia jadi lagu tema filem..jom kita pii nontonn sama2..

mr.mussel

Khairul Onggon said...

wahh peminat nua jen duhal ktk hoh.. hihihi.. kmk pminat jena jen jak... suka ngan kenin trangkatnya hehehe :)

Edzlin said...

waah...nanti ada info lg sal album maklumkan ya...ibu saya fanatik anuar zain. sampaikan bila newspaper tu saya nak ambil dia marah pula.

adibah said...

kaljis,
aok eh.. kenin nya ya... seksi owhh?? :)

mrmussel,
agaknya dia tak minat anuarzain kot.. sebab tu dia tak tau lagu2 anuar tu.. kutuk2 dapat pahala, uols! :)


edzlin,
ye..! kirim salam kat mama ye.. :)