Friday, April 9, 2010

Tiga Jam Bersama Tijah


Setelah berbalas mesej di FB, dan bersms (bukan semasa driving..sudah pasti!!) maka terjadilah pertemuan antara diriku dan dirinya.. Ecewahhh.. huh

Aku jumpa Tijah, blogger femes serta gigih di dalam lingkungan komuniti yang tersendiri.. huhuhu.. followers sudah melebihi 500 orang.. berbandingkan aku.. uhuk uhuk!! (mau nyanyi lagu Aku Semut Merah).. *sadis.. huhu


Cetengok..!!! Blogger tegar sentiasa memastikan hampir dengan para pembacanya.. sentiasa berdamping dengan lappynya... owh.. gelas ada 3?? Jangan tertipu.. kerana sebahagian dari gelas dan cawan sudah dihangkut oleh waiter.. bukan apa.. meja kecik sajer... tak muat...

Macam2 yang dibincangkan semasa sessi 3 jam bersama Tijah.. pelbagai segmen antaranya. Antara atucara semalam adalah..

1) Sessi mengira dan membajet
2) Sessi tandatangan
3) Sessi dari hati ke hati bersama Tijah
4) Sessi mari mengenal BBA & Mudharabah
5) Sessi petua rumahtangga bersama Tijah (aku menambah ilmu2 teori)
6) Sessi mari belajar mengorat somi bersama Tijah (i loike!! hahahahah)


*nota kaki: nok.. aku singgah kat Shell semalam on d way balik.. aku nampak tin kat dalam chiller tu.. aku sengeh sorang2 nok.. teringat dialog semalam.. wakakakakaka

Tiga jam rasanya macam baru tiga ploh menet... Tijah.. its my pleasure knowing u in person.. harap2 kita bleh melepaks lagi.. ecewah.. macam ucapan menang ABPBH pulak rasanya.. Aku bagi chan Tijah balik awal.. sebab malam tu.. dia ada rikwest! wakakakakak



*larikkkkkkk!!!!



Salam kasih

4 comments:

pakcik kordi said...

wow!

edzlin007 said...

wow, byk dapat tips menarik ya.

zino said...

bertambah koleksi yg kenal dan jumpa hehe

Tijah said...

rikwest? wakakakaka. jaat taw kauuu. dia cam ada kena mengena ngan air kat chiller itu kah?

nice knowing u jugak dib.

lepas ni kalu ditakdirkan kita menganggur...etlis kita bleh jv bisnes.

"tele-perbankan" ikut skrip sesi no.6 tu...