Thursday, November 29, 2007

Bila Engkau Jauh

Sedapnya hati tidak jemu
tak sabar bermanja
hanya sehari tak bertemu
macam selamanya
rindukan tawamu
yang menyegarkanku


Aku tersiksa dengan sendu
bila engkau jauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh


Aku bermimpi riang terbang
pagi sampai senja
cinta dihati sudah kembang
untuk engkau saja
tidur atau jaga
rindu sentiasa


Aku tersiksa dengan sendu
bila engkau jauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh


Aku tak pernah bercinta
sampai terbali seluruh duniaku
hanya satu yang ku pinta
jangan tinggalkan aku


Aku merayu oh kekasih
belailah hatiku
bila ku layu lagi sedih
curahkan kasihmu
kau dakaplah aku
sembuhkan piluku


Aku tersiksa dengan sendu
bila engkau jauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh


Jika kau rasa sepertiku
bila aku jauh
biarlah dua jadi satu
bersama selalu
hanya kau dan aku



Love this song. You can find out more about this charming & talented guy here or visit his blog at http://shanonshah.livejournal.com/


Enjoy the song!

No comments: