Wednesday, November 7, 2007

Terima Kasih Daun Keladi

Singgah ke Restoran Singgah Selalu yang hanya bertentangan dengan Danga Bay. Memang singgah selalu pun kalau ke JB. Macam2 ada di restoran ni.



I had Pearl Longan.. yummy!!



CikTipah's ABC Special




I dream of Pearl Longan..

Lepas solat (CikTipah ada gak snapy2 gambar aku tengah solat rupanya..) terus ke Stesen Bas Larkin untuk balik ke KL.





Same seat.. pergi 8A, balik pun 8A



Awan yang cantik..




Aku duk sebelah En. Botak...saspennnnn.... hehe.. dari JB sampai KL aku duk pandang tingkap sahaja... 5jam 30 minit perjalanan (abang bas sangat bersopan santun, rasanya dia drive 100km/j sahaja) sampai KL dalam hujan lebat. Jalan dalam hujan to LRT Masjid Jame then amik cab untuk ke rumah. Walaupun hujan lebat, aku puas hati...!
I had a great time in JB. Relax. Tenang. Merdeka(pada mereka yang memahami). CikTipah, terima kasih daun keladi kerana susah payah melayan aku untuk 3hari2malam. Bawak aku ke sana ke mari..
Esok giliran aku pulak... :-)

2 comments:

su said...

a'kum!

wahh tentu sronokkan!su xpenah sampai lagik ke jb...rase nye nak gak cuber mkn kat restoran tu...

terliurrr tgk ABC tuh!hehe

Sept11 said...

salam su,

seronok jalan2 nih.. :-) kalau datang JB jangan lupa cuba ya su. Restoran ni pun pernah masuk rancangan Jalan2 Cari Makan.