Saturday, May 17, 2008

Penawar + Rindu


PENAWAR


Hahaha.. very der je kan tajuk Penawar Rindu.. Bila kita sakit, kita kena makan ubat kan.. ubat tu lah penawar penyakit. Sekarang kan musim demam + selsema... jadi.. aku pun sama ler jugak.. demam+selsema. Dan aku jadikan Panadol Soluble ini sebagai penawarku.. ecewahhhh.. haha



Senang je kaedahnya.. ambik air suam segelas, buka pembalut tablet ni, keluarkan tablet dan campak kan ke dalam air suam tu.. dan sesuatu magik akan berlaku..! Nak tau apa magiknya.. cubalah sendiri ya.... hehe..


Dan kalau demam selsema ni.. aku akan tidur berteman.. ye la kan.. kalo sakit kan lebih cepat sembuh kalo ada yang meneman.. akan ku letakkan dia di sebelah aku. Aku pastikan waktu tidur aku ditemani dia. Paling penting, dia mesti sentiasa ada disebelah aku, bila aku memerlukannya. Kalau dia takda.. aku akan tercari-cari, resah gelisah. Perkenalkan.. teman tidur aku kalau aku demam selsema....



satu.....







dua.....









tiga.....!!!!!














Dia adalah TISSUE KLEENEX lorrrrrrr.......... hehe ;-)




Kalo kita demam ke.. pening kepala ke... kalau ada cold pack ni .. memang best.. Aku kenal cold pack ni masa hospitalized sebab demam denggi tu. Masa kat ICU memang letak cold pack ni di dahi, supaya temperature senang turun. Sejak dari itu, aku mula jatuh chenta dengan cold pack ni. Cubalah ... ada jual di farmasi.




RINDU







Take care everyone.

No comments: