Wednesday, March 10, 2010

Hati Berbunga Bunga...


Aku cuba luck aku last Friday nite.. Aku text "nak kirim dvd original Ketika Cinta Bertasbih.." And i was so lucky bila di reply "Boleh cari. Ok.".. Wah ...!! hatiku berbunga bunga riang gembira...!! Hehe.. been searching for that DVD tapi tak jumpa.. (ke aku yang tak reti nak carik? hehe..).

Pagi tadi before 9am.. terima text.. DVD sudah ada.. Yeay! Riang ria gembira kembali.. (aku rasa BP aku time ni adalah sangat stabil.. hehe)

Petang tadi at 3pm, aku drive to WangsaWalk.. and wait at our meeting point, Austin Chase. Aku tak tau kenapa.. aku suka betul environment kat Austin Chase tu.. very comfy. Ada privacy. Relax. Bleh duk lepak2 baca buku cerita, main game etc. Tapi, tadi.. my fren carik game.. takda.. cuma ada chess. Last time ada scrabble and monopoly. Kalo tak tadi..bleh gak layan game se'frame' dua.. :)



Akhirnya dvd original Ketika Cinta Bertasbih ada di tangan aku.. Alhamdulillah. The best thing is.. dalam dvd package ni.. siap ada tasbih lagi.. Owh.. so sweet... My fren kata tadi aku "jiwang karat"... Jiwang ke? I dun think so.. cerita ni adalah menarik ye... Citer ni pun tak sama dengan citer Ayat-Ayat Cinta ataupun cerita Tasbih Cinta yang kat astro tu.. (which aku pun tak pernah tengok sebenarnya..)..

To my fren.. thanks sebab susah payah tolong carikan dvd ni.. Owh.. we (the July holiday team) decided to take train from JKT to BDO.. and trying to pujuk them to stay somewhere kat Jln Sudirman nanti.. :-)


Owh.. hatiku berbunga bunga..!! :-)




Salam kasih.

7 comments:

triple x malaya said...

best cerita tu sis..?

ciktipah said...

wahhh...nak duduk kt jln jenderal sudirman? hmm ok gak kan kalu sesekali dok kt le meridien ke atau shangri la ke. tak pun dok kt mayflower apartment pun selesa gak.

*pitam aku*

A.K.U.D.O said...

8-)
bahagia...

Edzlin said...

ada tasbih buat saya rasa ia dvd yg unik

mamai said...

itu tasbih harap jgn jadi perhiasan kereta hahahaha

adibah said...

triple x malaya,
tak sempat tengok lagi bro.. nanti kalo dah tengok.. kakDib komen ye..


ciktipah
*hulur penedol huhu


A.K.U.D.O
sangat bahagia :)


edzlin,
kan? dua2 ada tasbih di dalamnya


mamai,
seumur hidup kereta aku.. tak pernah dihias dengan tasbih..

Ms Ila said...

assalamualaikum...

kat mana u beli dvd tasbih cinta? saya pun nak beli gak..