Sunday, August 10, 2008

1st Gold Medal

Attended Dikna Sports Day yesterday and the last time I attended school's Sports Day was during my school days long long long long long time ago.



Bila aku tanya Dikna masuk acara apa.. dia jawab "50m Dikna lari 2 kali". Hmm okay.. Relay la kot.. Nak dijadikan cerita, acara pertama adalah 50m Tahun Dua Perempuan. Aku perati juga dekat trek tu, tak nampak pun kelibat dia. Then bila tiup wisel pelepas, tengok2 Dikna tengah lari di lorong 1. Pada awalnya tadi tak perasan dia pun sebab ramai sangat budak2 kerumun kat trek. Tak sangka pulak dapat Gold Medal... :-)


Dikna dikalungkan 1st Gold Medal of the day



Yeay!


Dikna & friends


Dikna & her bestfriends


dan seorang lagi temannya..

Lepas penyampaian hadiah, aku terus ajak dia balik. Panas sungguh semalam. Lagipun, perlu attend wedding anak bos. I missed my class again this weekend. Sunday class was replaced on yesterday morning in last minute. Too bad, coz I promised Dikna much earlier that I'll attend her Sports Day. Kita kan kadangkala berada di dua persimpangan jalan...


Salam kasih.

4 comments:

Moncheh Man said...

Teringat plak.....masa dulu2

Sept_11 said...

Uols semua.. Monchehman ni dulu atlit balapan Malaysia (betul ke tak bahasa aku ni eh?) masa muda2 dulu. Tapi sekarang ni dah pencit (pencen + pancit) hehe..

CikTipah said...

wah...terernye dikna. wondering kalo akak dia dolu2 cenggitu gak. adakah??

*larikkkkkkkkkkk

Sept_11 said...

ciktipah,

akak dia ala2 jadi pom pom girl sajer occay!*pitam