Thursday, August 14, 2008

Dalam Dilema


Aku di dalam dilema. Dan aku masih menanti sebuah jawapan. Jawapan pada soalan yang belum aku keutarakan lagi. Antara realiti dan fantasi. Antara kepastian dan kesangsian. Betul ke? Tidak ke? Serius ke? Atau mainan? Mungkin pengalaman silam membuatkan aku tidak berani dan sentiasa berasa sangsi. Atau mungkin, situasi yang membuatkan aku tidak berani mengaku kebenaran. Dalam dilema dan kesangsian ini.. izinkan aku menyanyikan lagu ini.. untuk menghiburkan hati..



Salam Terindah - Numata


Malam ini tidurku tersenyum
Mengingat dirinya
Disana kau jauh berada
Terpisah dariku

Walau jarak memisahkan kita
Tak akan pernah putus doa ku untuknya

Tuhan,
hadirkan aku dalam mimpinya
Karna aku merindukannya
Berikan kehangatan dalam tidurnya
Karna ku ingin memeluknya
Sampaikan salam terindah dariku
Bisikkanlah pesan ini untuknya
Katakan ku s’lalu mencintanya

Disana kau jauh berada
Terpisah dariku

Walau jarak memisahkan kita
Tak akan pernah putus doa ku untuknya



Salam kasih. Salam rindu.

2 comments:

Unknown said...

heppp....sapa tu yg tak bg jwpn tu haa???? apsal takde soklan??? sila jwp yea sapa2 yg berkenaan tu

*larikkkkkkkkkkk

adibah said...

Noks, good luck untuk final exam esok ya. Sila jawab dengan tenang dan yakin, gittew.

*matilaaa tak jawab soklan