Saturday, November 7, 2009

The Lucky Laki


Sekarang ni ... di mana2 pun.. budak2 suka nyanyi lagu ni... lagi dari anak2 Ahmad Dhani.. Teringat zaman aku kecik2 dulu... kami sibuk dengan Anuar&Ellina.. Kain Pelikat... Kuda Kepang etc... Zaman aku dulu.. kalau ada persembahan kanak2... nyanyiannya lagu kanak2 .. bukan macam anak2 sekarng ni.. duk nyanyi lagu putus cinta..kisah cinta itu dan ini.. sedangkan apa itu cinta pun.. diorang tak berapa nak faham sebenarnya...

Dikna pun suka betul dengar lagu ni.. duk masuk Youtube tengok video clip setiap kali dia online..




Ada cerita disebalik TheLuckyLaki ini... something got to do with this band.. + Dikna... + FB. Aku terkesima semenet... lepas tu.. gelak.. lepas tu.. teringat zaman kanak2 dulu... Nampaknya.. kuah telah tumpah sedikit ke dalam pinggan.. adeihhhhh!!! hehe...

Enjoy the video ya... !



Salam kasih.

10 comments:

Cik Cookie said...

mmg muka bapak dia..

zino said...

ingatkan budak2 kat sini yg nyanyi hehe

mamai said...

ini bukan tumpah sikit adib tapi banyak kot hahaha

ciktipah said...

bila tgk fb dan tgk entry ni aku rasa dpt agak apa yg berlaku. soooooo... ada laa geng sok aku nak tgk konser dewa 19 uols!!! :p

edzlin007 said...

saya suka lagu ini walaupun ia lagu cinta oleh kanak2. mungkin jg sebab kanak2 yg nyanyi jd saya suka, sbb lagu cam biasa je

~ n0ra ~ said...

Pe4RL sangat suka ini lagu!!! tQ!

aloy_paradoks said...

hahahhaha,, layan

adibah said...

cikCookie,
ye ke..? rasanya ensem dari bapak dia.. hehe

zino,
budak2 memang suka nyanyi lagu ni..

mamai,
betul tu... sampai banjir! haha

adibah said...

ciktipah,
ye betul!!!! korang pegi berdua je la yek.. :)

edzlin,
bila kanak2 yang nyanyi lagu tu jadi comel kan? :-)

adibah said...

nora,
selamat mendengar... :-) singgah lagik ye..


aloy,
hehehe... :-)