Sunday, November 15, 2009

Masih Menunggu


...biler ler.... nak ujung bulan nih...






...he he he... layan...!!

14 comments:

dude said...

yeyey mgu ni masuk claim!
mgu depan lak gaji.
wow.
hehe

hans said...

tunggu gaji rupanya
huhu

afiq said...

muahaha.....sabar yer....

mamai said...

ada semiggu lagi la adib aku pun dah tingal baki ajer nie

edzlin007 said...

hahaa lama tak dgr lagu ni. sabo2

Ana Ali said...

haha..samer lah kita DIb, so date kita kena KIV tunggu gaji eks... bila nak ikut aku layan 2012..best woo

adibah said...

dude,
untungnyer kau.. aku nunggu next week gaji nih.. *sedeyyy


hans,
ye.. ramai orang sedang mengalaminya.. haha

adibah said...

afiq,
sedey dik... tinggal yang besi2 jer nih.. haha

mamai,
senasib ler kita..:-)

edzlin,
layan...! ;-)

ana,
hehehe.. setakat secawan kopi tu.. masih bisa lagi dong..!:-)

adiwarnatasya said...

Kanda,
Sesabar yer..,tunggu gaji.
Tak lama lagi tu.:)

adibah said...

natasya,
saja je sebenarnya.. hehehe :-)

ciktipah said...

aku pun sedang menunggu jugak nih...

Cik Cookie said...

ada yg ckp 17
ada yg ckp 23
yang paling dasat 25.

adibah said...

ciktipah,
ye.. mari kita nantikan bersama yachhhh!!

adibah said...

cikcookie,

takpa.. kita tunggu jer... *sambil buat tower dari duit besi.. hehehe