Saturday, March 22, 2008

Bila MataTak Ngantuk

Ngantuk...?
Tak lah...
Mata ni blum nak pejam lagi..
Walaupun dah nak pukul 1 pagi..
Mungkinkah sebab kopi ais tadi?


Tengok AF6 tak?
Tadi tertengok diari AF6,
Ada student ni nama dia Riz,
Untuk minggu pertama ni,
Nyanyi lagu pilihan sendiri
Uiks... lagu fevret akak ni...!




Mesti dia pun tak ngantuk lagi
Sebab pikir show malam nanti
Bukan senang maaa.. mau nyanyi
Lagu Anuar Zain, Ketulusan Hati!


Sudah pastilah kan..
Akan ku tunggu penuh harapan..
Kalau-kalau ada 'kezutan'...
Anuar Zain buat penampilan!


Mmm..inilah jadinya
Kalau lewat malam masih berjaga
Merepek tak tentu hala
Mintak maaf lah ya..



Take care everyone. Gudnite.

2 comments:

Ad said...

ni sokong student ke sokong AZ??

apapun lagu tu mmg nmencabarkan..ad selalu dgr kat CD yg akak bg kat TT tue..sampai tuan dia sendiri pun x dgr2 lagi

Sept_11 said...

Ad,

Hehe.. sokong lagu & empunya lagu.
Bukan akak bagi kat TT dik.. orang lain yang bagi.