Tuesday, March 4, 2008

Hello Moto Aiyoo Moto!!

Hello Moto!


Ngoh (my brother) pinjamkan Motorola dia sejak dari pagi tadi. Ni lah cubaan pertama aku menggunakan handphone selain dari Nokia. Lenguh tangan duk picit sana sini. Asyik2 salah tekan je..


And, banyak phone number yang aku LUPA nak simpan dalam sim card. Jadi, banyak nombor2 yang takda. Aduhai... Bila lah handphone aku nak sihat kembali..


... kali pertama..



aiyoo... pening.. pening..


Jenuhlah nak menaip sms guna phone ni. Terkial-kial aku dibuatnya. Tak reti la... Aduhai....Lain yang aku tekan, lain yang keluar. Apa da..... Nak adjust sana sini pun tak reti. Hasilnya, ada la 2-3 sms yang aku jawab dgn phone call, nak nunggu menaip, silap-silap mau 10minit baru settle reply satu sms. Aiyoo Moto..!



I need my phone... :-(


Take care everyone.

No comments: