Tuesday, March 11, 2008

Thank You

Thank you KakLin & CikMatKhair for the lovely gifts.


Thank you KakLin. Cantik...!



And this cute bouquet is from CikMatKhair and his lovely wife, KakShikin. Love it! Thank you so much. Sesuai untuk saya yang lahir di tahun lembu :)






MOoOOooOOOoooo... :)





I told them the good news. And, they gave me this lovely gifts. Thank you again!! I'm honoured and excited! Alhamdulillah.. Semoga Allah membalas budi both of you. InsyaAllah.



Take care everyone.

4 comments:

Che' A said...

Tahniah!! Tahniah!! Tahniah!! memang terer la dia ni sorang... Kazenku yg pertama buat MBA ni.. camne bole terer sgt ni dia ni?? akan ku ikot jejak langkah mu... TUNGGUUUUUU.... hehe

CikTipah said...

waaa beshnye dpt adiah.....

sok sem 3 mek ada amik finance paper uols ble la ajo mek yek (aku tak reti finance wehhh tolonnnnggg)

Sept_11 said...

che'a da che'gu,

Thank you darling... Ha.. ni mengayat ni nak suh belanja apa nih?:-P
Jom tambah ilmu! Nanti che'a da che'gu bleh jadi lecturer kan..

Sept_11 said...

ciktipah

Boleh uols.. no problemo. Tapi uols kena lah ke KL untuk tutorial. Matilaa tutorial 2 jam, pehtu jalan2 10 jam! hahaha. Weh.. stadi weh...! Buat assignment ittew.