Thursday, March 13, 2008

Yahooo!! (Nyanyian Untuk Hati....)




Yahooo kita semua gembira

yahooo bercanda dan ketawa
yahooo mari hiburkan hati
ayuh sama-sama kita menyanyi

Ini satu rahsia awet muda
hidup mestilah sentiasa ceria
kalau susah hati kepala pun pening
ukiran senyum menghilangkan runsing

Satu dua tiga empat
pekik kuat kuat sampai penat

Yahooo kita semua gembira
yahooo bercanda dan ketawa
yahooo mari hiburkan hati
ayuh sama-sama kita menyanyi

Tak manis kalau muka nampak murung
nanti kawan lari hidup rasa kosong
cari teman bersantai dan riang ria
barulah rasa girang sepanjang masa

Lima enam tujuh lapan
pusing kiri pusing kanan

Yahooo kita semua gembira
yahooo bercanda dan ketawa
yahooo mari hiburkan hati
ayuh sama-sama kita menyanyi

Lupakan kisah yang buat kita sedih
lupakan kerja yang buat kita letih
sesama kawan jangan gaduh-gaduh
suasana dah mesra mari bikin kecoh

Sembilan sepuluh sebelas duabelas
berpesta sampai puas

Yahooo kita semua gembira
yahooo bercanda dan ketawa
yahooo mari hiburkan hati
ayuh sama-sama kita menyanyi
ayuh sama-sama kita menyanyi
ayuh sama-sama..... Yahooo!



Untuk menghiburkan hati yang runsing..


Take care everyone.

8 comments:

Tinn said...

congrats dapat sambung study!
rajin nya la awak.. kita nih.. hmm.. takkan kot dah sambung masters... ehehhe otak dah tepu...

k.mimi... kita nya blog address dah tukar... its http://www.snazzynsuch.com

Ad said...

hepinyerrrrrrrrrrrrrrrrr dgr lagu ni..

tq for sharing.ad mmg perlukan kegembiraan saat dan tika ini

Sept_11 said...

Tini,

Thankyou.. thankyou.. :-)
Nanti update kat link okay.. Take care ya..!

Sept_11 said...

Ad,

Best kan? Pasang kuat-kuat sambil berendam dalam bath tub tu... Mesti relax, kan?

:: NbC :: said...

wahhh terasa berlari lompat2 dengar lagu ni.. happy sey..

pssst jgn runsing2 ok.. happy sokmo lah..!

Sept_11 said...

Pinky beb,

Happy sokmo! :-)

QaSeH tErInDaH said...

kt mne nk cr lgu ni yerp..x jmp pn kt youtube atau 4shared...

QaSeH tErInDaH said...

cmn nk cr lgu ni..??xjmp pn kt youtube atau 4shared..