Monday, February 23, 2009

Tag Gambar Dari CikTipah

Kena tag dengan CikTipah. Ceritanya begini....

The challenge is:
Go to your photos folder in your computer.

Go to the 6th folder of photos.

Go to the 6th picture in that folder.

Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged.



Apparently, my 6th folder consists of latest photos from Saturday's Hi-Tea. And.. the 6th photo is...


Taraaaaa.....!!!

Photo description :

Photo taken yesterday, during the Retro 70s Hi-Tea.
Baju : Overall (Jasko kid)
T-shirt : KeyKoKids
Stokin: SoxWerld
Kasut: Barby (pilih sendiri nih.. terkejut aku!!)
Aksesori: Outlet kat Jasko Ceras Selatan (pun pilih sendiri.. pheww!!)

lham dari:

Gambar 70an ini.. :-)

HASILNYA.......




Dapat hadiah Best Dress (Girl). Masa amik gambar ni, cermin mata itam yang bertangkai kaler2 dah ditanggalkan. Aku rasa spek itam retro dia tu yang buat dia menang. Haha. Apa2lah dik.. janji enjoy!!!! Hiks!

CikTipah, soalanmu ittew sudah berjaya aku jawab. Sekian. Terima kasih.


Salam kasih.


6 comments:

kueh bakar said...

kocik2 dah pandai bergaya...

adibah said...

KuehBakar,

Selamat datang.. ye. biar kecik2 dia pandai bergaya.. dah besar, tutup aurat semestinya.. :-)

Nanti singgah lagi ya..

cokolat said...

dib... posed kau masa kecik2 tu cheeky ok!!! :)

KM:) said...

dari kecik sampai dewasa kan, bila posing amik gambar je terus jadi senget kepala..opss!!!

larikkkkkkkkkkkkk sembunyik kat PBB!!!

adibah said...

Cok,

Sampai sekarang pun cheeky lagi tawww!! hehehehe

adibah said...

KM,

hahahahahaha.. tak sayang molot eh??

*kejar sampai tingkat 12!!! hahahahaha