Saturday, May 2, 2009

Awak III



Awak..
Jauhnya saya dari awak kan..?

Awak..
Kalaulah
Saya boleh berlari ke arah awak
Pastinya di waktu ini
Kita sedang bersantai
Di bawah pohon ketapang
Sambil minum teh ais kan...?

Awak..
Saya rindu awak..!



Salam kasih.

16 comments:

vy said...

romantik tuh
tingat dedulu masa bujang bujang
tgh cintan cintun

skrg anak dah berderet
romantik dlm sms je
tuh pun bahyer
anak yg besO rajin main henpon
segan kalo kantoi

he he he

suke sangat baca n3 ni!

zino said...

bertuah si awak tu kan hehe

Ad said...

ello kanda..

yg minum teh asi tu temanmu sajork...

kanda minum ais suam jer..jaga kesihatan yerr..bulan ni nak wat medical check up kan?

ASMT said...

pantun ker puisi nih?

kalau pasang buaian kat pokok ketapang mesti sonok kan

kueh bakar said...

awak..
teruskan berpuisi!

adibah said...

vy,

sambunglah untuk cintan cintun dan romantik walaupun anak dan cucu berderet-deret.. tentu bahagia kan?

vy suka? saya lagi suka kalau vy suka.. thanks ya..

:-)

adibah said...

zino,

tuah ayam nampak dikaki
tuah manusia tak siapa yang tahu

adibah said...

Ad,

Ye. ye... air suam satu!!

adibah said...

ASMT?? ASMT??? again????

ini adalah luahan hati untuk orang yang disayangi..

adibah said...

kuehbakar,

terima kasih awak..
saya budak baru belajar..
kalau salah..
tolong betulkan..

Ana Ali said...

Cik Dib,
Apa yang terzahir
di alam maya
Akan tercipta juga di realiti
hidupmu nanti

Cik Dib,
Sesungguhnya aku
kurang mengerti
apakah kerinduan itu
tiada sempadan nya


P/s cehh ceh amacam awak boleh tak cenggini?

adibah said...

Ana,

*bravo bravo!!

teruskan berpuisi ye..


Kau tidak akan mengerti
Tentang sempadan kerinduan
Kerana
Kerinduan itu
Batasnya hanya mati

KM said...

lamakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

adibah said...

KM,

saper kejar nih? hahaha

Ana Ali said...

P/s hmmm.. tak mo lah mati menanggung rindu..hahah kena taubat dulu ngan perbanyakkan amalm :)

adibah said...

Ana,

Batasnya hanya mati <-- aiyoo bukan mati menanggung rindu beb..

hahahaha..