Wednesday, May 13, 2009

Lunch Tadi


Tadi lunch kat satu restoran ni. Kalau tengok gambar, rasanya boleh agak kat mana kan..? Dulu restoran ni popular sungguh, tapi sekarang ni, macam kat outlet yang aku pegi ni, tak ramai customer pun. Cuma ada 3-4 group/couple yang tengah makan kat situ. Aku suka la macam tu. Sebab ada privacy. Selesa nak borak.


His

Hers

Secara peribadi, aku rasa the serving makin lama makin kecik saiznya.. agaknya nak suruh customer kurang makan kot.. kasi kurang berat sikit.. The side dishes portion pun makin mengecil. Ayam pun dah tukar saiz rasa aku.. dulu2 ayam saiz mak/bapak ayam.. sekarang ni saiz ayam dara/teruna je.. Ironinya.. harganya tidak pulak mengecil saiznya..


Now I know.. why less people come here.. This is our 1st time here... maybe would be our last..


Salam kasih.

8 comments:

Edzlin said...

hi, saya slalu baca blog akak.

kenny rogers kan. saya suka makanannya. tapi rasanya bukan tmpt ini je makanannya makin mengecil, tempat lain pun sama

KM said...

woww!!! makan tak ajak saya....tak aciiii

patungcendana said...

re:...

memang sexy...hehehe

kita boleh tubuhkan kelab sexy poets...ahahaha

adibah said...

Hi Edzlin007,

Slalu baca ye, dik? Tima kasih ye.. Kenny Rogers ni makin mengecik kan.. ramai dah yang kata macam tu...

Nanti singgah selalu ya...

Go KRU!! Go KRU!! Go!! :-)

adibah said...

KM,

I wonder who finished my iced lemon tea tadi? Hmmmm... *musykil


*larikkk

adibah said...

PatungCendana yang sexy,

Kau buat aku ketawa malam ini.. hahahaha


Reference:

http://thepatung.blogspot.com/2009/05/makhluk-tuhan-paling-seksi.html

ciktipah said...

noks..sekali tgk aku rasa mcm ko mkn buah tu as the main course & yg lelain tu side dish. serius aku dah buh komen lain td, then bila tgk balik baru pasan tgh2 tu adalah hayamnye. melampau sungguh!

*chop....ko tak cukup ke nok masa mkn KR ngan mek kt jusco tebrau aritu? alamak...rasa bersalah nih. isk iskkk!

adibah said...

ciktipah,

kan.. nampak sangat kecomelan ayam ittew...


Kat Jusco Terbrau? Cukup!!! Kenyang occay!! Nak blanja aku lagi? Bleh.. sila.. sila..