Monday, May 4, 2009

Flashback


Dari Jitra nak balik semula ke KL, kami melencong ke Penang sekejap. Bila ada di Pulau Mutiara, memori aku meng'recall'.. teringat sangat pada Kaymin, my close buddy, yang aku kenal hanya secara virtual, yang aku tak sempat jumpa, hingga ke saat ini.

Sepanjang memandu tadi, aku duk teringat kat dia.
Apa khabar agaknya dia sekarang?
Masih lagikah dia jenguk blog aku ini
Sebagai silent reader, mungkin?


Aku harapkan dia bahagia
Sentiasa dirahmati Allah selalu.

Kalau aku dapat hubungi dia lagi
Aku rasa aku tak daya nak berkata-kata
Mungkin hanya mampu menangis sepuas hati.




Salam kasih.

8 comments:

ciktipah said...

ada kot nok. uols kan ramai silent reader nih.

weh ke penang ada jeruk tak? kalo ada mek nak singgah umah. hikhik.

adibah said...

nok,

jeruk tarak nok.. mek ala2 feeling2 duk singgah kat depan Ali's Guest Hse sajork. Malas nak masuk town, nok

KM said...

jem banyak kan..jeruk tadek

jgn laa nangis masa bawa kete..

adibah said...

Sapa yang nangis, KM?

Ad said...

kawan sebenar itu dalam hati...tidak semestinya disisi..

zino said...

tentu ada cerita di sebalik cerita..tu happy holiday.. holiday ke?

adibah said...

Ad,

sangat setuju.. sebab tu kami jadi close buddy walaupun virtually

adibah said...

zino,

belum sempat cerita, sebab bahan2 masih simpan kat tempat lain..