Friday, May 29, 2009

Gambar Dulu-Dulu

Hari tu CikTipah ada tulis entry pasal gambar lama angkara fesbuk ni.. Itulah salah satu daripada cerita kat fesbuk. Kengkawan tag kat dalam gambar lama-lama. Aku pun ada jugak kena tag kat fesbuk. Gambar masa kat ITM dulu.

Margeret, Ismeza, Aku (yang dah kelam) & Annie - 16/10/93
Sarung tangan MikelJeksen + Jambul Merah! Hahaha


Gambar lama giler... Aku rasa kitorang posing awal pagi sebelum upacara tamat latihan co-curiculum. Dulu aku masuk kesatria uols..!!.. tapi sebagai prebet biasa je.. bukan komander. Betapa kelam dan berkilatnya muka aku time tu, disebabkan training tiap2 hari untuk kawad hantu. Kawad hantu kot kalo tak silap namanya, maksudnya kawad senyap takda command.. semua bergerak dalam kiraan sendiri, command dalam hati kaedahnya.. Betul tak Kak Komander?? Hiks! Aku masuk kesatria ni sampai part 4. Siap panjat Gunung Santubung lagi.. sekarang ni rasanya tak larat dah.. 10 jalan menet dah pancit dah hahahaha.

Aku ingat lagi.. dulu2 sesapa yang tak masuk kesatria suka gelakkan uniform kitorang.. selalu kitorang dikaitkan dengan ............


.



.





.



.






.







.

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLE!!!


Glamer yewww...!! Hahaha..



Salam kasih.

12 comments:

adie said...

eh! camne gambor kekawan ku ade kat sini ni.hehe

patungcendana said...

tenage mutant ninja turtle...cool apa...hehe

selamat berhujung minggu...:-)

adibah said...

PenyuBiru. memang terrer.. dapat je hidu bau geng dia ...! hahaha

adibah said...

PatungCendana,

Selamat.. mudah2an.. Happy weekend ya..!

zino said...

gambar lama banyak kenangan

patungcendana said...

hafal la semua ayat2 cinta kat blog aku tu...ada banyak lagi tau...hehehe...:-)

adibah said...

zino,

ye zino.. banyak gambar2 lama yang banyak cerita.. kalau rajin nanti, boleh jadi entry.

adibah said...

patungcendana,


hehehehe.. aku dah 'tua' payah sikit nak hafal.. cuma boleh ingat jalan cerita je.. :-)

uSu iJamm said...

Gamba kat puncak gng santubong takder ke? hehe.. tu lagi byk knangan. Parut kat lengan aku ni ader lagi.

adibah said...

SuIjam,

Ada juak kmk nyimpan gambar2 ya.. but kelaklah kmk scan. Parut? Camney pandei berparut indah lengan ya? Lupak dah kamek ko... Adeihhh

KM said...

nostagia tu.

adibah said...

KM,

:-)