Tuesday, May 12, 2009

Status Changed


Edited my relationship status@Facebook.

Hope that everyone is happy with it.


Everyone but me..


Enough said.

12 comments:

Ana Ali said...

teman,
kita tak akan mampu
memahami
menakluki
setiap hati
setiap jiwa

teman
apa yang terbuku di jiwa
zahirkan lah
setakat yang mampu
jangan dibiarkan berlalu

teman
biarlah yang sekeliling
berkata melulu
hanya kau dan aku memahami

p/s aku pun buntu

ciktipah said...

apa kes????

PUTUBAMBU said...

ish..naper pulak ni kak dib?

adibah said...

Ana,

Tak perlu buntu2... buat terus keputusan macam aku. :-)

adibah said...

ciktipah,

kes? kes dah tutup!

adibah said...

Putu,

takda apa.. saja layan emosi sekali sekala.

KM said...

*me termenkudu membaca puisi Ana Ali...wowwww!!! nak berpuisi gak lah...

TEMAN
ko tau kan aku sayang ko?,
ko menemankan aku pagi juga petang,
ko senyum manja bila aku sabun ko tiap2 minggu, oh teman,
ko lah buah mata aku,
tiap minggu aku tak miss pump in ko, ko geliat geli masa aku pump ko,
bila bukak pintu rumah, aku nampak ko senyum manja menunggu aku belai ko,
ko cukup setia, aku parkin tengah panas, tengah hujan, ko tak membebel pun, langsung ko tak gerak,

tapi teman, kenapa ko ni???
lepas aku repair, ko buat hal lagik,
aku repair lagik, ko lak lagi buat hal,
kenapa ko ni teman? ko nak apa?
ko merajuk iye teman?...

p/s: dgn niat nak challenge puisi ana ali :) hehe

cokolat said...

apa cer nok???
tadi pasan jugak dekat fb ko..

adibah said...

KM,

???

adibah said...

Cok,

Itulah jadinya bila sabar dah menjangkau batas..

Ana Ali said...

KM, arghhhhhhhhhhhhhhh tidak..siapakah teman yang diservis itu..hahah

p/s takder deble meaning tau

adibah said...

Ana,

tu kesah cinta dia dengan keta spot merah.. dia tengah kecewa..keta spot merah dia wat hal..mintak diservis


hahahahahahaha