Saturday, May 9, 2009

Meja Stabak aka Meja Stadi


LIVE from Stabak

Esok ada mid-term exam untuk paper Business Law. Adoila.... mati-mati aku ingatkan exam minggu depan.. Senin lepas, classmate aku bagitau yang exam Ahad ni... mati la aku!!! Aiyooo..!! Disebabkan gilpren aku ada kat KL nih (hiks!) aku pung jalan2 mencari pasal kat Jusco AU2. Memula cadang nak duk WhiteCoffee, tapi ramai pulak orang.. jadi.. kitorang lepak kat Stabak je... sambil tu mengconvert meja di Stabak menjadi meja Stadi.

Ini gambar seorang student yang kelam kabut study last minute ye.. kepada semua student2 sila jangan tiru aksi aku ni yek... Laptop takdek ya.. tinggal umah.. kalo ada kang.. tak jadi aku stadi. Ini pun aku pinjam laptop CikTipah untuk meletak entry. Aku tengah amik 5 ... waktu rehat.

Kat sini kan.. ada kapel tengah main chess.. tapi... dari segi lenggok gelak ketawa masa main chess tu.. sangat suspicious occay... aku tanya kat CikTipah.. "nok.. itu main chess ke main chest??" *pitam. Nanti Ciktipah nak wat entry pasal ni ye... ! Wakakakakakaka.

Okay.. time to sambung stadi.. esok nak perang nih...


Salam kasih.

4 comments:

adie said...

err..aku andaikan kapel tu main dua² kut. *pitam jugak! hehe

adibah said...

PenyuBiru,

Tu lah kan.. hahaha..

KM said...

weiii!! weiii!! ni dok study ke ngintai orang nih hehehe

adibah said...

KM,

Dah tu, ada 'gangguan siaran'. Mata tak melihat.. tapi telinga jelas mendengar.. :-)