Wednesday, May 13, 2009

Mustajab Pati Itu.

Masa lunch tadi, tiba-tiba aku ditanya soalan pelik...

"Kenapa tangan u cerah dari I?"


Jadi bila dia kata macam tu.. aku pun amik kamera.. then snap gambar. Ye la kan... sementara nak nunggu makanan sampai.. tatau nak buat apa.. baik snap gambo ye dak?

Inilah gambarnya... Bila nengok gambar tu... aku tak nampak pun perbezaan tentang kecerahan warna tangan.. Satu kenyataan akhbar telah terkeluar dari mulut aku.. iaitu...

"Warna tak perasan sangat.. Tapi nampak sangat tangan I lagi tembam dari tangan u"


Balik umah je.. aku carik sesuatu. Yang aku harap boleh bantu aku untuk menyangkal statement kat atas tu... Dan aku tekad dan berjanji.. Malam ini.. sebelum tidur.. aku akan pastikan tangan aku dilumurkan dengan losyen nih..


Losyen Pati Halia Mustajab.. yang dikatakan boleh membantu masalah perut yang gebu..!! Kalo perut gebu boleh jadik slim... inikan pulak tangan ye dak???? Aku insaf!!



Salam kasih.

10 comments:

KM said...

itu lah tangan tangan yang mengerjakan sampai licin ayam kat kenny rogers iye? ish ishhhh

ciktipah said...

nok jgn sapu smpai tinggal tulang je nok. kang sakit plak bila nak bg alarm pakai seatbelt. opsssss.....

Tijah said...

misti lelemak ayam kenirojes dah meresap kedlm jari tu..hhehe

mr.mussel said...

macam kenalje pati ni...

bau pun dah hafal..

patungcendana said...

kalau tumbuk halia dan sapu...boleh tak...pastu minum air dia...sure slim kan...huhuu

adibah said...

KM,

Tau takper!

adibah said...

CikTipah,

Kalo tinggal tulang lagi bagus nok.. confirm tak sempat bagi fasten-your-seat-belt alarm..! Takut nanti bunyi klekuk! klekuk! Hahaha

adibah said...

Tijah,

Kalo minum MasCotek boleh hilang lemak kat tangan tak Jah? Hehe

adibah said...

mr.mussel,

Siap hafal bau lagi..wahh!!

Mesti mr.mussel ni seorang yang muscular kan, hilang semua lemak2, yang tinggal hanyalah muscle! Wow!

I loike!! :-)

adibah said...

PatungCendana,

Boleh kot... Slim tu kurang pasti.. yang pasti mesti keluar angin atas bawah..! Haha