Friday, May 8, 2009

Happy Birthday, Temanku



Awak....,


Terima kasih ya..
Kerana awak ada
Waktu saya perlukan teman biacara
Kerana awak muncul
Waktu saya sudah tiada siapa-siapa
Kerana awak hadir
Dalam hati .. dalam jiwa saya

Terima kasih ya..
Kerana awak terima saya seadanya
Awak terima lemah saya
Awak terima cela saya

Terima kasih ya..
Kerana beri saya kekuatan
Untuk hidup

Terima kasih ya..
Kerana korban masa dan segala
Untuk saya

Terima kasih ya..
Kerana beri peluang
Untuk saya
Hinggap di hati awak

Doa saya usai solat
Diberi kekuatan
Menempuh hari2 mendatang
Semoga segala untuk kita
Adalah yang baik-baik aja.. Amin...

HAPPY BIRTHDAY TEMANKU...


Salam kasih.

12 comments:

:: NbC :: said...

Happy bday to TemanMu Dibah.
Kita pun tlg doakan yg baik2 aje utk both, insyallah.

KM said...

happy ulangtahun kelahiran untuk temanmu ciksept11, moga panjang umur, murah rezeki dan berkat..aminn.

p/s: ada iras iras bangla sikit temanmu ittew??? bangla ker erk?

Ad said...

selamat hari lahir temanMu kanda..

kepada KM...x baik ckp cam bangla..walaupun ada kesamaan kat bulu roma tangan, tp muka jauh beza..kan kanda!!!


apapun, semoga kanda dan temanMU gembira dan gembira dan gembira selalu..


kepada TemanMU,
semoga meniti hidup dgn sihat, sempurna,bahagia dan misteri selalu

adibah said...

Pinky,

Amin... thank you, beb!

adibah said...

KM,

Bangla? Yes... the sepet version of Bangla.. bleh gittew?

adibah said...

Ad,

Bulu tangan? Muka? Hehehehe..

InsyaAllah.. semoga gembira.Thank you dindaku Ad.

ciktipah said...

selamat hepi besday temanmu. (eh apsal sume org panggil temanmu ni? dah aku pun ikut).

selebret kt mana ni nok? ada parti2 smpai pg tak? kalo ada parti sosial tu jgn lupa koling2 aku taw!

:p

adibah said...

ciktipah,

mana ada selebret nok.. Tapi, kot kita gi selebret mengkarok mesti best kan nok?? sejuk sikit kat KL ni nanti.. haha

Hazey said...

Selamat Panjang Umur Temanmu juga Dibah... semoga apa yang dihajati dimakbulkan allah.....

adibah said...

Hazey,

Tima kasih... Amin....

KM said...

tadi temanmu ada calling calling saya, dia ucapkan tima kasih kat NbC, Encik Ad, ciktipah, hazey di atas ucapan doa kebaikan semua. Aminn....

:)

adibah said...

KM,

Kirim salam kat Temanku ye.. tell him "AI MISS YEW".. hehe