Thursday, May 7, 2009

Dah Beratus Kali

Dah beratus kali rasanya aku bersin dari semalam. Penyakit hidung berlari (running nose). Dah sekotak tissue aku habiskan. Semalam, petang aku habis dengan tidur. Kesan dari ubat yang aku ambik. Thanks to 'Auto Publish', walaupun aku tengah tidur, ada jugak entry baru untuk blog aku ini..

Aku risau juga bila kena flu, sebab sekarangkan dunia hangat dengan penyakit Swine Flu ataupun lebih glamer dengan nama Selsema Babi. Aku cari online info yang official, berjaya juga aku jumpa di website ini. Mudah-mudahan kita semua dilindungi Allah dari penyakit ini, Amin..


Seperti biasa, tiap kali selsema.. tidur malam aku bertemankan si dia ini...




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.








Si dia yang bernama Kleenex


Salam kasih.

8 comments:

Ana Ali said...

minum banyak air kosong yer..dan lots of fruits too. Do get well soon.

KM said...

iye iye tul tu ana,..makan durian byk2 hehe beshhhhhh, mana nak dpt durian nih

Ad said...

terima kasih info tu..

ni kene ulat bulu kat pokok ketapang la ni sampai terbersin2 tu...

(tetiba)

kanda...jgn lupa minum air suam segelas selang 1 jam yer

adibah said...

Ana,

Thanks.. I'm okay now. Malam tadi makan mangga sebijik.

adibah said...

KM,

nak durian gak!! hehehe

adibah said...

Ad,

sebab tak duk kat pokok ketapang la bersin tak berhenti..

Alhamdulillah.. hari ni dah okay..

Ad said...

kann..nak makan durian terus OK

adibah said...

Ad,

Mana ada makan durian.. duk makan mangga je..

*nak duriannnnn!!!!!!