Wednesday, August 19, 2009

Cerita Tidur ... Yang Perlu Dipaksa


Masa untuk tidur. Malam semalam, tidur pukul 2.30am dan bangun 4.45am. Balik dari ofis pun tak tido.. Dan sekarang.. kena paksa diri untuk tido.. at least for the next 6 hours. Kalau tak nanti BP aku akan melambung tinggi seperti melambungnya harga face mask di pasaran sekarang.


Rindu semua bantal2 aku.. bantal untuk kepala.. bantal untuk belakang.. bantal peluk ... dan rindu selimut jugak..



Gudnite everyone.. wherever you are..




Salam kasih.

18 comments:

patungcendana said...

good night. sleep tight. :-)

JMR said...

gud nite...:-)

Monkey D Luffy said...

pasal online ker ni?

Zaidon said...

jgn bangun kol 3 pagi pulak dah ler.. hehhe

Adiwarnatasya said...

Kanda,
Gudnite sweet dream:)
Tidur adalah nikmat yang best kanda.Nak2 pulak dapat bantal peluk owhhh...

Lyn Yusoff said...

kena tdo..
jgn seksa bdn tau..
hehehe

mamai said...

dah banggun tidur ker tu

Jard The Great said...

dah bangun?? ehehe.. gud morning!

adibah said...

patung,

selamat petang..! tidurku memang 'ketat' malam tadi.. cukup 5 1/2 jam! hehe

adibah said...

JMR,

good afternoon..!

Singgah selalu ye.. :-)

adibah said...

Kapten,

Bukan sebab online.. otak aku tak mau tidur..

adibah said...

Zaidon,

tadi bangun jam 5am. Fresh! :-)

adibah said...

Natasya,

Selamat petang! :-)

Malam nanti.. tidur lagi.. hehe

adibah said...

Lyn,

betul.. tidur tu penting.. Lyn pun jangan kurang tido occay..!

adibah said...

mamai,

Dah.. aku bangun pukul 5 tadi! :-)

adibah said...

Jard,

Dah..! Tunggu nak tido lagi malam nanti..! Afternoon Jard! :=)

edzlin007 said...

penah suka lagu2 peterpan dulu.

di kampus saya majoriti bertopeng termasuk lecturer, dalam LRT dan bas pun ya, cuma ada sesetengah org akan takut dgn bertopeng (walaupun tak batuk/bersin). kekadang ku rasa lucu, sbb kalau ikutkan, susah berjangkit bila bertopeng.

adibah said...

edzlin,

aku suka music diorang.. dan ariel pun hensem.. hehe

kat ofis majority tak bertopeng.. ramai yang masih kebal.. :-)