Thursday, August 6, 2009

Seperti Baru Semalam


Aku amik gambar sendiri sebenarnya.. biasalah blogger...dan juga facebooker.. <-- ada ke perkataan ni? ... memang suka ngambik gambo sendiri.. Kalo amik gambar sendiri.. mesti posenya jadi gini.. kan? Kali ini.. mata ku kecikkan sebab kena lampu.. silau beb..!


Kalo amik gambar sendiri.. takleh nak pose gini.. Aku mintak tolong amikkan gambar.. lepas tu.. orang tu sudah memonopoli <-- ada ke perkataan nih? kamera ku ittew.. cisss! hehe


sekali cukup ler!!

udah ler...!

ishh.!! cukup ler tu..!


Ice Blended Mocha with Cream for him
Ice Blended BlackForest without Cream for her


Bila dah bertahun lamanya tak jumpa.. ada banyak cerita nak dikongsi, ada banyak soalan nak ditanya, ada banyak benda nak diupdate <-- ada ke perkataan nih?.. tapi.. bukan semuanya berjaya diterjemahkan sebagai suara... Nasib baik ada kamera... berjaya jugak aku keluar suara.. haha


"......seperti baru semalam.. kita berpisah....." - Masih Aku Terasa by Kumpulan Gersang



Untuk MantanKekasih.. thank you.

14 comments:

ciktipah said...

wahhh...manjerrr nampaknye gaya2 bodi language itteww hiks. sapakah mantankekasih ittew nok? tadak gambar kah?

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam Adibah,

"untuk mantan kekasih" (menyalin semula catatan kamu Adibah !),

"tersimpul bersama 'Masih Aku Terasa', padu sekali mungkin (?)".

Monkey D Luffy said...

eleh

cover2 plak

Tijah said...

aiyoo...

tiba2 mak speechless...

adibah said...

ciktipah,

aku melayan kegilaan diriku yang kurang sehat ini.. sekian.

gambar? tarak! ekeke

adibah said...

Zul,

Ye.. masa terlalu cepat berlalu,
terasa seperti baru semalam berpisahnya..

adibah said...

Kapten,

shekali shekala bro...! :-)

ekekekeke

adibah said...

Tijah,

sekali sekala aku pose totop2 muka...!

*kenapakah kau masih berjaga, diwaktu ini, di malam keliwon ini..? gi tido nok..!

*larikkkkk

mamai said...

selaamat bergumbira la yer adib...sipa pula gerangannya itu kenapa tak ambil gambarnya

adibah said...

mamai,

happy sebab lama tak jumpa.. macam2 cerita.. hehe..

siMantanKekasih. gambar? takdek lah.. takmo simpan gambar dah..

edzlin007 said...

aaa...terliur nya tgk air itew

AmierHamzah said...

uih.. kaber muka sambil kaber line aa ko dibah.. ewah-ewah.. tu dok imbas kenangan lalu la tu.. wakakakaka heh.. pat pat.. aku dah nak prepair kompang dah ni.. (sambil garu perut nak makan nasik minyak) wakakakakaka

adibah said...

edzlin,

kan..? dah lama dah tak gi kopibin ni.. asik2 gi stabak jer lately..

adibah said...

Amier,

sila repair kompang Jawa ye.. aku lebih suka kompang jawa dari kompang biasa..! :-)