Monday, August 10, 2009

Too Sexy For My Lips


Tak tau apa salah apa silapnya... bibir aku tiba-tiba bengkak. Memula gatal.. lepas tu aku rasa cam kebas.. tengok2 makin lama makin menebal bibir aku.. Tak perlu nak suntik botox atau vitamin ke apa ke.. bibirku membengkak secara semulajadi... sangat itchy and irritating.. rasa tak selesa...

Part yang berkilat tu la yang paling gatal sekali......rasa kebas jer... adoi...!


Dah feeling ala2 kakak cantik yang berbibior seksi ini... dah rasanya... help!!!!! Tak bestnya rasa.....!! Oleh itu aku mengambil keputusan untuk tidak sama sekali menambah ketebalan bibior aku dengan apa sekalipun... rasa tak selesa okeh..!!


Tak suka keadaan macam ni... biarlah bibir tak seksi... takpa.. aku redho..!



Adeiiihhh...!!

18 comments:

Monkey D Luffy said...

aah

sama macam JLO BINTI TUMIN

bukan JLO pelakon yer

zonaku said...

alahan la tu....

John Iverson said...

Kena gigit semut ni sbb manis sangat ;)

Tijah said...

siapakah yg bertanggung jawab ittew? haaaaaaa.....

mamai said...

wah seksi la adib....lebih seksi dari angelina jolie..sah kau kena gigiy nyamuk tu

ciktipah said...

perghhhh...bibio! kena geget ngn sapa ni haa? tulah cemolot rata2 je nih ekekeke.

afiq said...

ade salah makan ubat kot....ermmm so kite sister la skang? tijah kate muke afiq pon ade iras2 anjelina...piunnnnggg**

adibah said...

Kapten,

pandai pun!!! :P

adibah said...

zonaku,

betul.. pukul 2 pagi tadi gi klinik

adibah said...

John,

mmm.. manis sangat? diabetic? hehe

adibah said...

Tijah,

itu la aku pun confius ni nok... ntah sapa ntah...

adibah said...

mamai,

seksi itu hanya sementara okay!! nanti aku sambung cerita... :-(

adibah said...

ciktipah,

cemolot rata2? wahhh!! :P

adibah said...

afiq,


hello sister!! *juih bibior dari jauh.. ekeke

edzlin007 said...

dah jumpa doctor? mmg sexy la bibir akak. :D

adibah said...

edzlin,

dah.. pukul 2pg tadi.. dah tak seksi dah.. huhu

Lyn Yusoff said...

sexy bibir takper..
jgn sexy lain sudah..
kih kih kih

adibah said...

Lyn,

ye betul!! ekekeke