Friday, January 9, 2009

090109 - 29!


Untuk sahabat virtual aku, Kaymin. Yang tak pernah aku jumpa. Ataupun bercakap dengan dia. Jangan tanya aku kenapa. Sebab aku pun tak punya jawapan.

Terima kasih atas persahabatan selama 3 tahun lebih ini. Terima kasih atas segala sokongan dan bantuan yang kamu beri pada aku. Terima kasih atas doa kamu untuk aku.

Aku doakan kamu sehat sejahtera, Kaymin. Bahagia selalu dengan keluarga tercinta. Berjaya dalam karier. Kereta besar. Rumah besar. Wang besar. Semuanya besar-besar belaka. InsyaAllah. Rajin-rajinlah singgah di blog aku ni ya...


Hari ini usia kamu sudah 29.. Alhamdulillah. Tahniah!


Salam kasih.

4 comments:

linn said...

sedapnye kek cenggitu. buat nok satu kan ada oven kt umah kan? hiks.

apapun..hepi besday kaymin.

Anonymous said...

Aminn..semoga lebih berjaya lagi and lagi

adibah said...

linn,

sedap kan? apa kata mai KL nanti bawak untuk mek..! hehe

adibah said...

Kajangmali,

Amin...