Sunday, January 11, 2009

Jutawan Segera


Zaman sekarang ni, ramai betul yang jadi ingin menjadi Jutawan Segera. Macam-macam yang dibuat. Macam-macam usaha. Macam-macam skim. Skim cepat kaya lah.. Skim piramid la.. Skim MLM la.. Ada jugak yang cuba jadi Jutawan Segara dengan empat nombor ekor, tiga nombor ekor, enam nombor ekor.. macam-macam..!


Aku pun sama gak... Nak jugak merasa jadi Jutawan Segera. Skim yang aku sertai ni.. senang sangat..syarat-syaratnya ialah:

  • Modal tak lebih dari RM400 (masa aku jadi Jutawan hari tu, modal aku cuma RM327)
  • Tak perlu cari downline. Tak perlu nak carik dua tiga orang, tak perlu nak promote, rekomen sesapa untuk jadi downline. Senang banget...!
  • Jangkamasa yang diambil nak jadi Jutawan tu tak lama.. kejapppppppp je.... senang..tak yah tunggu lama2
  • Dapat cash terus. Tak yah penat2 nak tunggu cashkan cek, takyah nak kredit dalam Savings Account. Terus dapat cash. On the spot!
  • Tak perlu isi borang keahlian. Tak perlu nak daftar sana sini. Cuma hadirkan diri berserta RM.

Nak join uols?? Jom....! Standby duit RM400 ya..


Best uols... dengan modal RM327.. aku jadi Jutawan Segera.. ini tak tipu tawww....! Bukan skim tipu-tipu..



Ini buktinya.......!!!








Tu diaa.....!!!! Jutawan Segera..!!! 10 keping "Seratus Ribu Rupiah" tak ke jadi SEJUTA.. tak ke jadi JUTAWAN!!!!


Aku kaya!!!!

Aku kaya!!!!



Hiks!!!


Salam kasih.

14 comments:

Tijah said...

nok, mana ko blaja jadi loyar buruk ni ah?
wakakaka!!!

NouroulSuhaimi said...

mak kompius niii.....!!! kompius!!!!! yang mak punya 297 je... adakah sama?

adibah said...

TijahLawa,

Dulu aku nak jadi lawyer, mak tak kasi. Tu yang skrang ni jadi loyar buruk ni ha.. Ekekek.. Lagipun sifu den ghamai!! Haha..

adibah said...

Cok,

Untung nyer ko nok.. maknanya yuran mak lagi mahal la ye?? Tak aci!!! uwaaaaaaaa!!!

Zuer said...

ampeh...ingat betul2 jadi jutawan tadi....uhhhh....
Jgn lupa booking kan 9- 12 feb 09 k...ambil pic hotel sekali...bilik, bilik air, selimut, cadar...tuala...dll

Anonymous said...

aku hampir nak jadik downline ko tadik.haih!


ps : salam ziarah & salam kenal

adibah said...

Zuer,

Iyo lah... Jangan risau pak, beres aja!! Huhuhu..!

adibah said...

Mr.Penyubiru,

Huhuhuhu.. nak jadi boleh.. takyah isi borang..!

Datang selalu ya..! :-)

ateh... said...

wah!!!dah semngt sangt dah tadi nak kumpul duit rm400.aku tertipu..saye nak link awk la..klu awk izin kan..bsl masej saye ok

Ad said...

ayyo..x sangka panggilan bandung wat kanda kesayangan ad ni mentel skit..ekekekke..

yang penting, jgn lupa belikan fridge magnet yer as souvenier..(x malu sgt minta2 ni kan?..tapi apalah sgt mende tu dgn juta2 duit skg ni kannnnnz!!!!)

adibah said...

Ateh,

Jangan tertipu taw... Nak link, sila.. sila.. Singgah selalu ya ateh. :-)

adibah said...

Ad,

ehehehe.. insyaAllah.. nanti kanda cari untukmu dinda..:-)

mahal wooo fridge magnet kat sana.. harganya mau ribu2an dong! hehe

Anonymous said...

Assalamualaikum...

Sori... saya nak betul kan kata2 anda..

MLM bukan skim... MLM adalah cabang bisnes yg telah lama di praktikan di luar negara dan dalam negara.

MLM membantu sesiapa yang ingin membuat bisnes dengan modal yang tak banyak. Jika ingin membuat bisnes kedai makan, tak mampu untuk keluat modal RM 50,000. Modal itu sangat besar untuk sesiapa yang ingin membuat bisnes buat kali pertama.

Oleh itu, MLM adalah salah satu cabang bisnes yang boleh untuk sesiapa yang ada modal RM 900 - RM 3000 untuk start membuat bisnes..

Sila ambil perhatian dan saya ingin menukar mind set anda, masyarakat kita serta saya sendiri, yang MLM bukan skim..

MLM adalah cabang bisnes..
Harap Maklum..

adibah said...

Owh... macam tu ye......