Thursday, January 1, 2009

Main Salji Katanya


Dikna nak ke snowhouse masa di Genting hari tu. Nak main snow katanya.. "snow" sangat.. hiks! Walau apa pun 'rintangan' yang perlu dihadapi.. kami tetap posing.. Cerita di sebalik gambar.. hanya empunya diri sahaja yang tahu.. hhehehehe..

Kat dalam snowhouse ni tak leh bawak kamera. Ada 'jejaka berkamera' standby kat dalam. Kalo nak posing, panggil je depa. Yang penting standby senyum + posing + standby RM. Dah posing-posing tu nanti, diorang akan print gambar tu dan pampang kat kiosk. Kalo taknak gambar tu.. takyah ler beli. Kalo nak.. sediakan ongkosnya dong!



Gambar yang telah berjaya di scan oleh my bro semalam. Kengkonon tengah winter ... ekekeke. Ciktipah, jangan komplen gambo kecik ye.. please klik to enlarge. Gittew! Hiks!


Salam kasih.

12 comments:

The Wan And Only said...

Happy New Year! Great blog u have here... :)

ciktipah said...

helehh..siap pesanan penaja siap. org tau laaa.

dikna ngan nad pose angkat2 kaki. apsal uol tak angkat kaki sama? tak comel ok!

adibah said...

TheWanAndOnly,

Happy New Year!! Nanti singgah lagi ya..

adibah said...

CikTipah,

Kalo aku angkat kaki.. harus tergolek uols!! Sejuk taww.. jatuh atas 'snow'. Hiks!

Zuer said...

mainsalji yek...SALJU jer bunyik nyer

adibah said...

Zuer,

hehehe.. sangat salji .. :-)

cokolat said...

hevennyer uol!!!!

adibah said...

cok, budak2 yang paling seronok sekali.. :-)

nAd said...

k.mi,nanti nak copy gmba,jgn delete tau

adibah said...

Nad,

alrite

kajangmalisukasejuk said...

cantik nye

adibah said...

Kajangmali,

Cantik? Thank you.. :-)