Tuesday, January 6, 2009

Stress Therapy

Stress!! Stress! Stress! Exam hari tu sangat @#%%#%. Ada 3 assignments nak kena hantar. Satu project paper nak kena standby. Satu presentation nak kena prepare. Di office, workload semakin menjadi-jadi gandanya sebab new year & tak lama lagi Chinese New Year. Tak termasuk stress disebabkan personal matter...!!!! Duh.... stressnya....!


Kadang-kadang.. bila stress melampau.. apa yang aku buat adalah....;



Semalam, sementara nak fetch dikna dari sekolah, aku gi salon.. gunting rambut...! "Potong pendek aaa.. saya tamau ikat rambut" Zup zap zup zap .. ding dong ding dong.. Cuci & blow.. Siap!!! Fuhh... lega rasanya....! Nanti akan kubiarkan panjang semula.. supaya bila stress nanti.. boleh potong rambut lagi..!


Salam kasih.

10 comments:

Anonymous said...

cer tgk sket hasilnye yg potong zas zas zas tu?

nok sok travel sila bwk 3 assignment tu ok. time kitorg masuk FO ko dok kt bangku sambil feel2 buat assignment. bleh?

NouroulSuhaimi said...

wahh.. satu stress treatment yang cukup efektif yer... aku tak bleh kot ptg rambot sebab bila aku stress aku suka sentap2 rambut aku.. nak2 bila kena migraine.. sangat lega!

adibah said...

ciktipah,

aku kena settle semua sebelum kita berjalan2 nih..

hasil zas zas?? boleh.. nanti aku bagi mu tengok ya..

adibah said...

Cokolat,

Ngeri ler tengok orang sentap rambut kalo migrain. Macam nak tercabut je rambut.. tak sakit ke nok?

Zuer said...

botak kan jer kepala tu...boleh simpan lama2....HILANG TERUS STRESSSS !!!! kaung3

adibah said...

amboi.. amboi.. amboi.. cikZuer... sila cuba botak dulu.. :P

su said...

kita samalah!

stress je potong! stress je potong!

potong rambutttttt...hehehe!

potong lain haru jadinye kan!hehehehe....

adibah said...

Su,

ye betul...!!!

Anonymous said...

nak tengokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!...

adibah said...

kajangman,

kenot la... :P