Saturday, April 11, 2009

Hafiz Terlanjur Cinta Dengan Mila


Konsert AF7 minggu ke-5 ni, Hafiz berduet dengan Mila, lagunya Terlanjur Cinta. Sebab itu tajuk entry ini sebegitu..




Best ok!!! Sangat best!!!


Salam kasih.

6 comments:

ciktipah said...

tetiba smlm aku rasa aril tu mcm layak dok kt akademi. yg plg tak sedap yg pendek2 tu (apa nama dia haa yg duet ngn heliza tu?). apsal dia tak keluar haaa??? nyampah sungguh.

atau mungkin aku rasa tak sedap sb lagu tu adalah lagu avang kusri ku?

adibah said...

ciktipah,

ye betul.. AY punya sora.. mana leh celen ngan orang lain kan?? wahh.. nama baru avang kusri adalah AY!! hahaha..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

tak best.
sekian.
hahahaha

adibah said...

hazerin,

hahahaha. terima kasih. :-)

KM said...

ter?? mmm cinta tak sengaja lah tu kan?

adibah said...

KM,

pernah cinta tak sengaja? hehe