Tuesday, September 23, 2008

The Apartment


Iftar @ The Apartment at TheCurve with IIU friends. Had a great time, buka puasa and lepaking tonite. Thanks for ur time ladies.




Imah, myself and Faten

Lily and I. See how petite she is.. makin kurus si kecik nih..


Inilah yang aku makan tadi..


Best wishes to u gals. Good luck in everything u do. *Hugs*


Salam kasih.

6 comments:

Zuer said...

ermm jumpa gak The Apartment? siap ber google pagi tadi....Kim salam kat LILY yek. G tau abg zuer kim salam

CikTipah said...

teman2 uols muda2 belaka yea. mek nyer classmates semuanye agak kertu dan 'berstatus' uols. bayangkan mek ini yg paling mudew. mudew sgt!!!

apsal uols sekarang makan sikit2 sajork? tak selera 'teman' nak balik jauh raya ni yea?

KajangMaliBalikKajang said...

makan time.. so semua senyum senyum belaka....

cik9/11... 'teman' balik raya kek mano?

ciktipah.. depa makan skit tu kut kut petua depa utk look forever mudew lah kan...

Sept_11 said...

zuer,

ye.. berjaya juga jumpa.. hehe. nasib baik tak silap tempat. ingatkan the apartment @ KLCC.

dah sampaikan salam dah ;-)

Sept_11 said...

ciktipah,

mek nampak mudew.. kira2 amik tempias dari klassmate mek yang mudew2..hehehe..

tidur tak lena, makan tak lalu, mandi tak lama uols.. mengenang nasib akan berjauhan di lebaran ini.. *sob sob

Sept_11 said...

kajangmali,

muda ye... hehe..

kajangmali balik kajang?? mmm.. bila lah agaknya kajangmali ni nak balik beraya kat kajang ye... hik!

'temanku' jumaat ni balik PCB. Selalunya dia pergi PBB, kali ni dia balik PCB..! Aduhai..nak ikuttttt!!!!!

*larikkkkk!