Sunday, September 28, 2008

Kerja Tangan Aku


Yes..you are viewing the rite blog. This is SeptemberSebelas. Cemana boleh bertukar gambar? Sebab tangan aku yang menggatal. Kengkonon nak letak gambar lain kat header.. bertukar wajah. Sekali tu tekan sini tekan sana.. terus ilang header aku. Padan muka aku! Hahahaha.

Aku pun godek sana godek sini. Thumb drive tak da lak kat umah. Adoii!! Godek punya godek aku jumpa la gambar jambatan ni (bukan jambatan ParitSulong yang dah glamer ittew). Kalo rajin main jigsaw puzzle, buleh sambung gambar jambatan tu dengan gambar kat raya aku tu. Sebab dua2nya dari lokasi yang sama.

Aku sebenarnya nak letak gambar oren yang ada dalam entry ni. Tu lah tangan ni gatal duk godek sana sini.. terus jadi lain. Sebagai pengganti, aku letak dulu sementara gambar jambatan ini ye..

Salam kasih.

6 comments:

Zuer said...

hahhah...lawak lah kak dib nie? besok kejer ker?

SeptemberSebelas said...

Besok keje zuer. InsyaAllah sebelum subuh kita berjumpa occay! :-)

CikTipah said...

kt pcb ada jambatan tak? cuna letak sket jadik header cun ke tak???

SeptemberSebelas said...

Ntah ler.. mek pun tak perasan uols. ada ke tidak. nanti mek tanya yek..

KajangMaliBeranganJadiTokKetuaKampungPCB said...

*mewakil tok ketua kampung pcb jawab soalan nih...
kat pcb mana ada jambatan..tak penah ada satu pun lagik... tapi geretak byk lah.. geretak sulong, geretak bongsu semua ada...sampai geretak angah pun adaaaa...

SeptemberSebelas said...

oh... geretak = jambatan.

baru saya tau.. tengkiu kajangmali