Monday, September 22, 2008

Dibius Cinta

Dibius Cinta - Melly Goeslaw & Yusry KRU
Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku
Sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita
Bisakah bersama

Aku dibius cinta
Cintamu yang tak ada tandingnya
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu..oh...

Kita yang malu hati
Untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membius dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku
Jadi sering melamun
Memikirkan kita
Bisakah bersama

Aku bius cinta
Cintamu yang tak ada tandingnya
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu..oh..

Kita yang malu hati
Untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati
Bersama selamanya

Kita yang malu hati
Untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati
Bersama selamanya

Aku dibius cinta…
Aku dibius cinta…
Aku dibius cinta…


Lagu terkini. Dari Melly & Yusry KRU. Soundtrack dari Cicakman2. Dibius cinta? Kalau dibius itu kan bahaya, tak tau bila masa akan tersedar. Either u sedar or u tak akan sedar langsung. Tapi selalunya orang dibius untuk tujuan perubatan, kan? Merawat penyakit. Menghilangkan rasa sakit yang ada. Oh.. i love this song! Enjoy!


Salam kasih.

10 comments:

Zuer said...

ermmmm....ni nak dibius dengan saper nie?
heheheheheheheheh

Sept_11 said...

hahahahahaha...

aiyooo... bius kerrr...????? (tanya dalam intonasi cik Yeop) hahahahaha.

CikTipah said...

best! best! lagu nih...

Sept_11 said...

ciktipah,

memang best uols.. :)

KajangMaliManyakPonin said...

bila dibius ...cinta rasa kebas kebas gittew je kan..hihi

Sept_11 said...

kajangmali

hahahahahahahahaha! LOL

Shah said...

Sesuai sangat lagu ni untuk orang bidang bius macam aku nih hehehe

Sept_11 said...

Dr.Shah,

Hehehe. Bagus.. bagus.. Harap2 lagu bius nih akan mencepatkan recovery. Get well soon, ya. :-)

cloudy said...

salam... tumpang lalu...
best lirik lagu tu kann

SeptemberSebelas said...

salam cloudy,

memang best lirik lagu tu. skrang ni jadi lagu favret.

singgah selalu ya..! :-)