Sunday, September 21, 2008

Entry 10 Ayat

1. Hari ini.. kena pegi Jalan TAR untuk cari barang-barang.
2. Kalau takda yang berkenan kat Jalan TAR, kena pergi Nilai 3 pulak..
3. Malas sungguh nak ke Jalan TAR di hari Ahad dalam bulan Ramadhan ni.
4. Aku dah dapat bayangkan, orang yang sangat ramai..
5. Adoilaaa....!
6. Tapi tetap kena pergi jugak, sebab kalau tak nanti haru-biru
7. Sebab, sekarang ni dah kesuntukan masa
8. Kesuntukan masa + kekurangan idea = huru hara
9. Harap-harap Jumaat raya ke 3 nanti, PakLah bagi cuti
10.Sebab, ada agenda yang perlu diselesaikan.. di hari raya ke4 nanti.

Wish me luck! Hehe..

Salam kasih.

6 comments:

Ad said...

ramai org dah memenag pasti kanda,,,..tp keseronokan tu yg x dpt diganti..selamat membeli belah yer..dinda dah selesai kat sana minggu lepas selama 6 jam!!!walaupun hanya membeli kekacang dan songkok, tp sgtla puas hati

Sept_11 said...

dinda ad,

kanda terus ke nilai 3 tadi. tengaharinya ke jalan AR, parking suma takda.. Nampaknya kena pergi masa hari bekerja.

CikTipah said...

aku sokong yg no 9 tuh! tak sanggup nak drive dr kg pg jumaat tu & ptg tu balik semula ke kg. minyak dah mahal nih.

paklah...nak cotiiiiiii!!!!!!!!!

Sept_11 said...

betul la ciktipah..

poning den!

KajangMaliSudahMoodRaya said...

*ada gath geng2 sekolah zaman muda muda kat gerai seafood di pantai PCB pada jumaat raya ke3....besh beshhhhhhhh!!

Sept_11 said...

kajangmali,

tak sabo nak balik kampung iye.. hati2 memandu ye.. ingat2lah orang tersayang yang beraya jauh dari pandangan mata tu...