Saturday, July 11, 2009

Bubble Magic!


Sejak balik dari bercuti hari tu, rasa tak sedap badan.. Deman. Flu.. Apa taknya pagi potang... tongahari tongah paneh duk ngadap laut.. Hasilnya.. dah dua hari dah aku duk buat mejik bubble2 nih...


Kalo sesapa ada anak2 atau adik2 atau anak2 buah.. panggil depa ramai2, bagitau yang korang nak buat majik... biar semua kerumun ngadap gelas berisi air tu.. pastu korang kelentong berlakon la.. "abracadabra ke.... zam zzaaammm ala kaazammmm ke..." then campakkan panadol tu dalam air.. mesti diorang terpegun... wahhhhhhhH!!!!!!!


Wahhh.... magikkkkkkkk!! ... gittew..


Lepas tu korang minum la air yang dah berpanadol soluble tu... jangan pass kat diorang lak suh diorang minum... lain plak jadiknyer nanti...


Kepada sesiapa yang kurang sihat seperti aku.. rajin2kah lah diri kita untuk makan ubat, ye..



Salam kasih.

4 comments:

edzlin007 said...

moga cepat sembuh. ngadap laut pun sakit eh...ingatkan lebih menyihatkan.

adibah said...

edzlin,

ngadap laut memang menyihatkan.. timing yang salah.. perubahan cuaca etc.. :)

sitekateki | dD said...

moga cepat sembuh yer kak...
dD pun dah flu2 nie...
huhuhuhu...

adibah said...

dD,

thank you.. dD pun, makan ubat ye..