Friday, July 10, 2009

Rezeki Hari Jumaat


Alhamdulillah... rezeki hari Jumaat. Aku balik dari course tadi, nampak ada tiga surat atas meja. Sejak habis sekolah ni.. takda dah surat2 dari peminat member2 selain dari surat2 yang penuh dengan angka-angka yang menyeramkan!! Penyata itu dan ini...! Haha...


Tapi, hari ni berbeza.. bila aku bukak surat yang satu ni.. rupa2nya surat dari Nuffnang, beserta dengan cek!! Alhamdulillah. Happynya aku walaupun jumlahnya tak banyak... boleh jugak la buat isi minyak kereta untuk seminggu! My first payment from Nuffnang.. dan mudah2an bukan yang terakhir.. dan semakin bertambah jumlahnya, insyaAllah..

Aku lambat letak iklan kat blog.. sebelum ni takda iklan apa2 pun.. tapi setelah di'kaunseling'kan oleh SI DIA INI.. barulah aku letak iklan.. hehehe..Thank you, Nuffnang!



Terima kasih Allah, atas rezekiMu ini... Alhamdulillah...




Salam kasih.

10 comments:

::@FiQ said...

eii besnyer....!! aku pon nk gak...

alang said...

Uik. Dah dapat. Yg last month nye eh. Wawawa. Apsal akunye cek tak sampai2 lagi nie.
By d way baru pas klik nuff. :D

zino said...

lumayan.... boleh le blanje hehe

Tijah said...

acik kayo la ko eh nok..hehehe

adibah said...

afiq,

rajin2lah klik2 kat nuffnang ye adik... ;-)

adibah said...

alang,

aku pun tunggu sebulan untuk dapat cek nih.. nuffnang cuma akan process bila month end.

singgah lagi ye!

adibah said...

zino,

Alhamdulillah... rezeki Allah.. :-)
belanja? no problemo..

adibah said...

Tijah,

kaya beberapa hengget jer nok.. komisyen unitrast lagi banyak nok!! huhu

ciktipah said...

open table laaa wehhhhh!!!

adibah said...

ciktipah,

sila turun KL!