Wednesday, July 29, 2009

Kantoi

Balik dari kelas malam tadi, aku pergi lepak2. Borak-borak. Sambil minum2 dan makan kudapan. Kemudian aku terdengar couple kat sebelah aku, 'berantakan'. Aku duduk terlalu rapat dengan mereka.. kalo aku hulur tangan aku.. sah2 aku boleh sentuh bahu mereka. Hmmm Cerekarama free nih..! Hiks...!


Si dara telah kantoi.. Si teruna dapat tahu, si dara telah keluar 'dating' dengan suami orang..!

"Ohh.. kamon sayang.. .you know he's merid kan...!" gittew...

Berlakulah debat dwibahasa. Kadang2 bahasa pasar, kadang2 bahasa manglish. Sambil keduanya bertanding, kepulan asap rokok sapakah yang paling berkuasa.

Kemudian bila diorang berlalu, aku toleh. Si dara masih memujuk si teruna. Sambil berjalan sebelah tapak tangannya terletak pada bahu si teruna, sambil muka mengadap sisi si teruna. Hmm.. kalo tersadung batu.. salah siapa agaknya? Hehe..

Dipeluk bahu si teruna.. si teruna wat dek je.. tapi beberapa saat lepas tu... tangan si teruna tu dah merangkul pinggang si dara...


Hmmm... macam tu agaknya nak memujuk lelaki, si kekasih hati ye?



*aku terus teringat lagu ZeeAvi ini... KANTOI. hehe..





Enjoy the video.



Salam kasih.

14 comments:

mamai said...

ciss aku pun bercinta gak dulu tapi tak la sampai cam nie

Jard The Great said...

aku syak.. diorg bukan dara atau teruna dah...

zaman dah berubah..

ciktipah said...

kalo nak pujuk kena peluk2?

iskkkk...payah nih!!

patungcendana said...

kalau aku...tinggalkan je...hehe

Monkey D Luffy said...

ish3

sekali buat mesti ada lg tu

AmierHamzah said...

heh.. apa raa.. pi check in laa.. peh tu setel.. hampeh.. setel masalah kat tempat awam wat per.. kalau aku la jadik mamat tuh.. lama dah aku tinggai buat derk.. eh dibah.. pesal tak tangkap gambar? wakaka.. leh masuk surat khabar nih.. muka depan.. tak pun leh buat novel cinta ni.. wakaka sure laku nyer

adibah said...

mamai,

zaman dah berubah...

adibah said...

Jard,

itu aku tak pasti.. yang pastinya seorang lelaki dan seorangnya perempuan.. :-)

adibah said...

ciktipah,

itulah persoalannya sekarang....

*macam Bicara Hati pulak.. haha

adibah said...

patungcendana,

tinggalkan aja kan..? masing2 pun ada kereta.. hahaha

adibah said...

KaptenMDL,

tu lah kan... alah bisa tegal biasa kata orang..!

adibah said...

Amier,

Tu lah yang aku namakan cerekarama free...! Gambar? Ish..takmo lah... tercemar kamera aku nanti.. wakakakakaka

edzlin007 said...

eh2, bestnya dapat cuci mata. mujur takde 18SG ke, 18SX ke kan.

adibah said...

edzlin,

cerekarama adalah untuk tontonan umum.. sesuai untuk semua lapisan masyarakat.. haha