Thursday, July 16, 2009

Selamat Pagi.. Kembang Pagi

Hari terakhir di Cherating, pagi tu, sebelum aku ucapkan selamat tinggal kat Cherating, aku jalan2 di tepi pantai.. Aku perhati.. bunga kembang pagi aka morning glory yang banyak tumbuh melata di pasiran pantai tu...




Cantik bunga kembang pagi ni... walaupun hidupnya 'selamba' saja tumbuh menjalar di pasiran pantai... tapi.. bila di teliti.. cantik sungguh.. Hidup sendiri dan selamba.. tak dipeduli orang pun.. tak perlu disiram, dijaga, dibaja...


Bunga kembang pagi.. SURVIVOR yang CANTIK dan SELAMBA!!





Selamat pagi. Salam kasih.

10 comments:

patungcendana said...

betul...morning glory...macam kita kan?

Ana Ali said...

Dib, mana panati ko pergi ko akan jumpa kembang pagi nih..ko tak caya cuba tgk collection gambar pulau2 aku..semua ader morning glory..termasuk lah perhentian

adiwarnatasya said...

Kanda,
i like morning glory :)

addyaholix said...

pagi kak dib!

glory glory..... =)

mamai said...

hidup selamba tak kacu orang sampai waktu pergi jua

adibah said...

patung,

tu lah... aku terbayangkan kita ni ... aduhhh...! :-)

adibah said...

ana,

itu lah.. kalau takda orang peduli.. orang tak sedar kehadiran dia.. walaupun dia ada di mana mana...

adibah said...

tasya,

me too! :-)

adibah said...

addy,


selamat petang..! nak nyanyi lagu MU ye.. Glory.. glory.. Man United!!!

*habislah yang anti MU marah aku nanti hahaha

adibah said...

mamai,

itulah yang terbaik, kan?