Saturday, December 27, 2008

Baju Sejuk ke Baju Panas?


Menjelang tahun baru ni.. dimurahkan rezeki, Alhamdulillah. Kali ini dapat hadiah sweater dari CikMatKhair. Ye ke nama dia sweater? Sweater ni kalo bahasa Melayu nya baju sejuk ke baju panas eh? Ada orang panggil baju sejuk sebab pakai time sejuk.. ada juga orang panggil baju panas sebab pakai nak bagi panas. Apa-apa pun sempena sweater ni ada 'hood' dia.. jom posing dengan memasang(?) hood di kepala.



Sesungguhnya pose ini mendapat ilham dari seorang yang sangat terkenal di Malaysia.. tak lain dah tak bukan...


jeng....







jeng.....









jeng......


















TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Gambar dari google image



Hiks!


Nota kaki: CikTipah, ku telah berkacamata baru. Sekian.

10 comments:

cokolat said...

ko pakai lagi cantek dari ct tu pakai ok!!!!

MAZEMIE MAZ said...

salam singgah,

salam hijrah...

adibah said...

Cok,

Nok.. jangan nok.. nanti abes aku diblasah dek para feminat dia... hiks! Hahahahahaha.

adibah said...

Mazemie Maz,

Salam.. selamat datang.. Salam Hijrah juga.. nanti datang lagi ya..

Tijah Lawa said...

ct itu idolamu kah???

Zuer said...

perlu ker letak pic dari siti kat situ...siti pakai mcm semacam jer. kak dib pakai mcm ayu gitu !!! ahakzzz

adibah said...

Oh Tijahlawa... mungkin tidak...!!!!

adibah said...

Mesti la perlu... ala2 mendapat idea dari dia gittew..!! Ayukah?? Kih kih kih!!! :P

kajangmaliterkejutwordverificationialahsiott..hehe said...

salah satu persiapan ke genting iye? cantik

adibah said...

kajangmali..

itu untuk pakaian kat opis kalo sejuk.. kan waktu kerjanya awal, sebelum subuh dah mula.. sejuk... !