Thursday, December 4, 2008

Kembar


Hari ni sarapan pagi Nasi Goreng & Telur Mata. Bila tengok bebetul.. telur kembar..! Ada 2 mata kuning. Ex-ofismate aku dulu, suka kalo nampak makanan yang kembar-kembar ni. Mesti dia nak makan. Kadang2 kan ada limau kembar.. pisang kembar.. dia ler yang paling berebut nak makan. Kata dia.. nak amik semangat anak kembar.. mana ler tau bleh dapat anak kembar jugak..! Ye ke? Rasanya semuanya ada mitos semata-mata.

Aku teringin ler nak ada anak kembar. Sebab ada ginetik kembar. Nenek kembar, makcik sedara kembar, kazen pun kembar. Bestnya.. dapat anak kembar.. Hmm

Walaubagaimana pun... Nasi Goreng ni memang sedap uols!!... pedas berapi!!!!!! Meletopsssss!!!

Salam kasih.

10 comments:

ciktipah said...

oitttt...rajinnye masak pepagi.

adibah said...

nok,

mak beli occay.. ada kakak guard tu naik department mak ..jual breakfast.

kajangmalilaparbaknakgileciputbaby said...

ada makan utk kajangmali skit tak?..

PUTUBAMBU said...

eeis..bestnya..!

susah nak dapat telur kembar tu...

adibah said...

Kajangmali,

nanti lunch sama yek!

adibah said...

Putu,

tu lah.. best.. ! best!!

Tijah Lawa said...

aku pun tingin nak anak kembar. wah kalu dapat tu..terus tutup production aku

nazzman ibrahim said...

kak dib pos mai gurun sikit hehehe

adibah said...

TL,

apa lagi.. sempena malam jemahat ni.. "come to mama!!!", Hehehe.. go Tijah go!!! :-)

adibah said...

Nazz,.

nak post boleh.. tapi takut nanti posmen yang kenyang..!! hiks!